quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat the fuck is het probleem met whiskey in een theeglas![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
ja
gaan we ff roddelen over eendquote:
Over eend?quote:
Cool .... Tada !!! (dankquote:
Ach dat plakt alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Over eend?
Beter van niet, straks komt ie er achter en dan kan ik fluiten naar me Russische borstmassage.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Over eend?
Beter van niet, straks komt ie er achter en dan kan ik fluiten naar me Russische borstmassage.
quote:
Das mooi dan hoeft veulen geen gel en styletang te gebruiken voor haar kapselquote:
heb je soms moeilijke 'stoelgang'quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
Das mooi dan hoeft veulen geen gel en styletang te gebruiken voor haar kapsel
Hee Disana... Niet zeiken als ik een kat zie zijn mijn uren ook geteldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ik durf niet meer naar bed:
http://www.nrc.nl/wetensc(...)f_de_dood_langs_komt
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ik durf niet meer naar bed:
http://www.nrc.nl/wetensc(...)f_de_dood_langs_komt
Oh ja, da's waar... even vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Disana... Niet zeiken als ik een kat zie zijn mijn uren ook geteld![]()
Ik heb die gave ook.. Ik ging op mij kat liggen en vier uur later was ie doodquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzo
Maar toch... ik douche nog even voor ik m'n bed in stap... dat ik niet naar een naderende dood ruik of zo...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzo
Daar is zelfs dove douche gel niet tegen bestandquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar toch... ik douche nog even voor ik m'n bed in stap... dat ik niet naar een naderende dood ruik of zo...![]()
Knoflook dan? Ik heb nog een paar teentjes liggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is zelfs dove douche gel niet tegen bestand![]()
Joh tis komkommertijd qua nieuws en dan krijg je dit soort waanzin..quote:
Gut hoe zou die troela nou morgen de deur uitgaan om boodschappen te halen ? Ik zou graag een vlieg op de muur zijnquote:
Waar wachten we dan opquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar wachten we dan op
Gooi je haar BH los [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kun jij daar wel bij met de korte pootjes van jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
Waar wachten we dan op
Gooi je haar BH los [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jij bent ook tegen geweld zo te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is er te gemakkelijk vanaf gekomen. Een rotschop de poort uit had ze moeten hebben.
Pootjes ... die doen er toch niet toequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun jij daar wel bij met de korte pootjes van je![]()
Ik fladder wel omhoogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun jij daar wel bij met de korte pootjes van je![]()
Kijk een pragmatische aanpak, daar hou ik vanquote:
Ik wil mee lachenquote:
Ik voel me belazerdquote:
Nou truste dan meis en sweet sticky dreamsquote:
Nu al??? teasertquote:
quote:
Ja Veulen lacht zich te pletter maar ik wil weten wromquote:
Maar wanneer grijpt hij inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:06 schreef Petre het volgende:
Had ik hier nog geen tvp staan?.
(Ik lurk trouwens vooral 's nachts mee om het evt. baggeren tegen te gaan, zoveel zul je me dus niet zien.)
Oiiiieewiieeee Big Brrrquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
Someone is watching us
[..]
Maar wanneer grijpt hij in![]()
![]()
Ik mailde een foto van mezelfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Veulen lacht zich te pletter maar ik wil weten wrom![]()
Ohhhh dank je voor je eerlijkheid.quote:
Heb je ook geirriteerde tieten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh dank je voor je eerlijkheid.
Zijn we nog met zijn tweedjes hier
(en Petre dan
hoi lief welkom ) ...
My tits are okequote:
Laat het aantal zakken, zoek een ventquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
Die stomme kud adds... 65.000+singles Kan er niet aan wennen![]()
Oh ik dacht dat het over plaatjes ging (die zwarte met een gaatje in het midden)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat het aantal zakken, zoek een vent
Ik kan die hele add niet vinden, ik zag wel iets over naakt schrijven, heb ik me daar maar op ingeschrevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over plaatjes ging (die zwarte met een gaatje in het midden)![]()
Het is een zwarte dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:36 schreef cindy10 het volgende:
eendt jij ook hier....op deze vreugdevolle dag!![]()
![]()
Mazzel voor je dan Ik heb me net onbedoeld ingeschreven voor een diepgaande cursus dakpannen schilderen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan die hele add niet vinden, ik zag wel iets over naakt schrijven, heb ik me daar maar op ingeschreven
Kwast laten vallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:38 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god
Nee klikte net op een advertentie van een begravenisondernemerquote:
heb ik al laten weten dat mn python eindelijk gegeten heeft,en het muisje sqeeeek zei?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klikte net op een advertentie van een begravenisondernemer![]()
Ik zou bijna gaan denken dat jij terugkeestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zou toch bijna denken,dat die vraag niet voor niets is....![]()
wens van de gedachte???quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat jij terugkeest![]()
Terugleestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat jij terugkeest![]()
Wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb ik al laten weten dat mn python eindelijk gegeten heeft,en het muisje sqeeeek zei?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb ik al laten weten dat mn python eindelijk gegeten heeft,en het muisje sqeeeek zei?![]()
![]()
nee was zo gebeurd hoor....muisje snuffelde om het nieuwe verblijf te leren kennen,en plots sqeeeeeeeeek en muisje weg!quote:
Ben ik niet maar was ff iets aan het rollen en dan is zo'n reactie wel zo makkelijkquote:
Hee Pretty in pinkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh moppiestrommel...
Mijn slang wil ook een muisje laten sqeeeekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee was zo gebeurd hoor....muisje snuffelde om het nieuwe verblijf te leren kennen,en plots sqeeeeeeeeek en muisje weg!![]()
Losbolcaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh moppiestrommel...
Ook goeiemorgenquote:
Thera ola... Yep tis gezellig..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ellóóó!!
't Is echt weer de oude garde! Ik moet vaker niet komen.
Hoe gaat het met jullie?
heb je ook een python dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn slang wil ook een muisje laten sqeeeeken
one happy familyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Thera ola... Yep tis gezellig..
Cindy is er, en Eend en Lobasca en Petre![]()
ik was vreselijk ongerust, maar nu gaat het wel weerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ellóóó!!
Hoe gaat het met jullie?
Zo is datquote:
Hi Angel, i'm just a new bee.... bbzzzzzzzz...zoemquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ellóóó!!
Hoe gaat het met jullie?
chips jammer,heb me net ingeschreven voor de cursus naakt diepzee duiken!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik was vreselijk ongerust, maar nu gaat het wel weer
Ik heb me net ingeschreven voor een cursus
Doe je mee?
Naakt Schrijven?
Alles over beleggen; het nieuws, de vormen, de fondsen, de brokers!
mistermoney.rtl.nl
Het is meer een addertje onder het grasquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oefff,zou er bijna opgewonden van raken![]()
Zonder zuurstofquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
chips jammer,heb me net ingeschreven voor de cursus naakt diepzee duiken!![]()
niet eens een ADDER???quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is meer een addertje onder het gras
Hebbie um begraven?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is meer een addertje onder het gras
quote:
Alleen als je flink je best doet...quote:
***gooit nog een scheut pokon over piertje****quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als je flink je best doet...
Zoiets moet groeien
Er begint wat op te bloeien tussen onsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
***gooit nog een scheut pokon over piertje****
***ziet piertje zonder snorkel naar adem happen.... te laat...zo dood als een pier,,***quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
***gooit nog een scheut pokon over piertje****
laatbloeier!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er begint wat op te bloeien tussen ons![]()
Zeg moet ik dit allemaal zo maar, euh... pikkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
***ziet piertje zonder snorkel naar adem happen.... te laat...zo dood als een pier,,***
met mond op mond,valt er best nog leven in te blazen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
***ziet piertje zonder snorkel naar adem happen.... te laat...zo dood als een pier,,***
Thats the spiritquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met mond op mond,valt er best nog leven in te blazen...![]()
ja he?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er begint wat op te bloeien tussen ons![]()
ook freudiaans zeker??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg moet ik dit allemaal zo maar, euh... pikken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg moet ik dit allemaal zo maar, euh... pikken
Die bak wiskey was voor Souryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juli 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thats the spirit![]()
[/quote]spiritus![]()
Die roeispanen zijn ook best wel geilquote:
Volgens mij is ze juist 'on higher grounds'quote:
quote:
Ik voel een groepsaanranding aankomenquote:
Weer zo een .. Vacature staat wederom open bij Teasersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik split úm, take the leggs, truste all!
Het was weer ouderwets gezelligquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik split úm, take the leggs, truste all!
zwaait vriendelijk terugquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:17 schreef Soury het volgende:
Oeps vergeten te zwaaien .. tegen lobasca en cindy![]()
Zit er een muis dwars in je luchtpijp ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
ik ga ook lekker ervan tussen! ***mompelt iets over slangen voeren***![]()
Je zwaait al gedag tegen cindy voordat ze weg isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:17 schreef Soury het volgende:
Oeps vergeten te zwaaien .. tegen lobasca en cindy![]()
nope,hoor nog geen sqeeeeeeeekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er een muis dwars in je luchtpijp ?
pppsttt die is helderziend denk ik.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zwaait al gedag tegen cindy voordat ze weg is![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zwaait vriendelijk terugwel met snorkeltje op dit keer
![]()
Maar ze moet niet haar bril vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
pppsttt die is helderziend denk ik.....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zwaait al gedag tegen cindy voordat ze weg is![]()
Dus je blijft nu expres even hangen?quote:
Hoop leven nog hierquote:
Schijn kan bedriegen hoor, volgens mij nadert het eindequote:
Ssssssseop ssseop ssseop seopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
yeppp,ik zeg maar zo....poessss poesssss poessss!![]()
natasia is echt naar huis......toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ssssssseop ssseop ssseop seop
Dan zie je een ster
gewoon blijven posten dan(tis toch simpel zat?)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:35 schreef Soury het volgende:
Lief dat je postings checked maar ik wil het gemiddelde wel zo houden
Ik zit op een gemiddelde van 11quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:35 schreef Soury het volgende:
Lief dat je postings checked maar ik wil het gemiddelde wel zo houden
Cindy is een ventquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit op een gemiddelde van 11![]()
![]()
Maar wel richting de 30 duizend
Ik zat te denken om het wel te doen en dan: 'can you give me some head' aan je te vragenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:37 schreef cindy10 het volgende:
![]()
![]()
nu ga ik echt mn bedje in!
![]()
slaap lekker allemaal!
en mocht je een slang tegenkomen in bed..eendt....niet gelijk onthoofden he?![]()
Gadver, kan iemand even die laatste post waar ik haar quote deletenquote:
Nitwithquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zat te denken om het wel te doen en dan: 'can you give me some head' aan je te vragen
Maar ik zal me inhouden![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gadver, kan iemand even die laatste post waar ik haar quote deleten![]()
Wou jij het doen?quote:
Die laatste graagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou jij het doen?![]()
![]()
Of heb ik dan weer een rij
Een headline zeg maar![]()
![]()
Ik kom hier nooit meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik een vent ben,dan ben jij het zeker ook?![]()
Voelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik een vent ben,dan ben jij het zeker ook?![]()
Mmmm denk dat het wel kewl is voor een stagiarequote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
je kan me veel vertellen, maar het lijkt me sterk dan die petre nog steeds meeleest![]()
Gadverdammequote:
Werk van stagiares zuigt vaak ja, good thinkingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm denk dat het wel kewl is voor een stagiare![]()
En Cindy10 (zucht)quote:
volgens mij is het je bed en is hij zonder jou begonnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij hoor ik iets sqeeeeeeeken![]()
![]()
Smeer wat boter op je hoofdquote:
wie mn werk doet is mn knecht....of zoiets?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
volgens mij is het je bed en is hij zonder jou begonnen
Ik heb er een heleboelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:58 schreef Soury het volgende:
Heb je een droog sneetje ?
Of d' onderquote:
Die moet ik eerst nog ff stampenquote:
quote:
Te laat ....quote:
Precies, dat bedoel ik, inderdaad, gut je heb gelijk .....quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo,zit er al iemand in je holletje dan?![]()
Kut wat moet ik mijn slang nu te eten gevenquote:
probeer eens een dooie prooi,levende stribbelen weleens tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kut wat moet ik mijn slang nu te eten geven
Dit muisje krijgt nog een staartje....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
probeer eens een dooie prooi,levende stribbelen weleens tegen![]()
Dat hoef je hem niet te vertellenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit muisje krijgt nog een staartje....
Truste Ducklinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:22 schreef PC eend het volgende:
Dames![]()
Het was me weer een waar genoegen, ik ga jullie opzoeken in mijn dromen![]()
![]()
![]()
![]()
Truste Cindyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
probeer eens een dooie prooi,levende stribbelen weleens tegen![]()
Yepquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:28 schreef Disana het volgende:
Het ziet er hier 's ochtends toch altijd heel anders uit.
Heh heh... Stiller, leger, rare streams. Ik werk normaliter 's ochtends dus ik weet nauwelijks wie hier dan zijnquote:
Het is ook bijna nooit dubbelzinnigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh... Stiller, leger, rare streams. Ik werk normaliter 's ochtends dus ik weet nauwelijks wie hier dan zijn![]()
En da's maar goed ook. Als je al niet helemaal wakker bent, word je wel weer slaperig van die twee onbenullen op de streams.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is ook bijna nooit dubbelzinnig![]()
ik zou 's ochtends ook niet vragen of je van Russisch houd![]()
Mooi proost danquote:
Maar natuurlijkquote:
Kut daar gaat me dure whiskeyquote:
Ach waarom niet ... Neem er ook een chearsquote:
Prutquote:
Dankjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach waarom niet ... Neem er ook een chears![]()
Naast de koffie wel gvd........... Whiskey barbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Smaakt wel lekker naast de koffie
Nou nou beetje lief tegen bongetjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Naast de koffie wel gvd........... Whiskey barbaar
Trekt glas weg en geeft een glas 4 roses
Ben altijd liefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou nou beetje lief tegen bongetje![]()
4 roses is ook prima spul!
quote:
Harde klap in de nek helpt en pas op voor blauwe korreltjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef cindy10 het volgende:
ik ga even eten,hoop niet dat mijn maaltijd sqeeeeeeeeek roept!![]()
Pas op met uitmesten ik heb een paar jaar geleden mijn huis compleet leeg gehaald ivm verbouwing en heb toen een zak met prima kleding (de verkeerde zak dus) in de kleding container gegooid. Wat zal amnesty blij met me geweest zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... ik heb vanmiddag 16(!)nieuwe shirtjes gekocht: 5 mouwloze, 7 met korte mouw en 4 met lange mouw, een voorraad nieuwe BH's en ondergoed.... dus volgens mij moet ik nu m'n kast gaan uitmesten ofzo, want daar liggen minimaal 2 stapels shirts die ik nooit draag en nog zeker 1 stapel die ik vrijwel nooit draag...
Maar laat ik nou net in dat uitmesten geen zin meer hebben![]()
![]()
Mwah... dat gaat hier in stappen hoor... uit de kast maar waarschijnlijk eerst nog naar zolder, alhoewel ik best eens wat rigoureuzer zou mogen zijn en het idd in de kledingcontainer zou moeten gooien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas op met uitmesten ik heb een paar jaar geleden mijn huis compleet leeg gehaald ivm verbouwing en heb toen een zak met prima kleding (de verkeerde zak dus) in de kleding container gegooid. Wat zal amnesty blij met me geweest zijn![]()
Als ik opruim kom ik vaak dingen tegen die ik maanden uit het oog ben verloren.. Tis dan weer iets nieuws voor mequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat gaat hier in stappen hoor... uit de kast maar waarschijnlijk eerst nog naar zolder, alhoewel ik best eens wat rigoureuzer zou mogen zijn en het idd in de kledingcontainer zou moeten gooien.
Ik denk dat dat hier wel meevalt... ik ergerde me alleen iedere keer aan 4 stapels shirts en (vrijwel) niets wat nog leuk is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik opruim kom ik vaak dingen tegen die ik maanden uit het oog ben verloren.. Tis dan weer iets nieuws voor me![]()
Ik zag laatst op tv een meisje in Bangladesh die liep te pimpen met haar chanel-jurkjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas op met uitmesten ik heb een paar jaar geleden mijn huis compleet leeg gehaald ivm verbouwing en heb toen een zak met prima kleding (de verkeerde zak dus) in de kleding container gegooid. Wat zal amnesty blij met me geweest zijn![]()
Daar heb je het al...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag laatst op tv een meisje in Bangladesh die liep te pimpen met haar chanel-jurkje![]()
Ook wel eens een vuilniszak met geld weggegooitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je het al...Maar tis haar gegund. Heb geld zat
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef PC eend het volgende:
Ik moet even weg
Gedragen jullie je een beetje![]()
zo jaaa,waar????(voor het geval het nog niet is gevonden!)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook wel eens een vuilniszak met geld weggegooit![]()
Ja dat vertel ik netquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook wel eens een vuilniszak met geld weggegooit![]()
wij altijd toch.........??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef PC eend het volgende:
Ik moet even weg
Gedragen jullie je een beetje![]()
Wat ister met jou aan de handquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
Istie weer naar het koffiehuis, voor de dagelijkse dosis?
Ze slopen je vuilniszak hoor, en iid maken ze herrie alsof het een wild zwijn isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Een mooie grote egel ligt lekker in de garageLief man, weer eens een echte egel ipv van een platte op de weg. Hij/zij maakt best een hoop herrie
Grijze containerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze slopen je vuilniszak hoor, en iid maken ze herrie alsof het een wild zwijn is![]()
Ja dat is een goed plan... Dan kan ie weer richting kinders ...of snelwegquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Grijze container
Maar ja, hoe komt ie daar en hoe komt ie er daar weer uit, moeten we de deur maar open laten staan.
Moe
Dichtbijzijnde snelweg ligt hier 15 km verderopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een goed plan... Dan kan ie weer richting kinders ...of snelweg![]()
Ooooowwwwieeee.... was dat ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dichtbijzijnde snelweg ligt hier 15 km verderop
Ach ja, wat maakt het uit.
Ben weer weg, die vent van mij komt thuis. Moet ik nog bijna 2 uur wachten voor ik mijn kadootje krijg![]()
Hee Ian is in townquote:
Ik dacht een keer dat er een enge kerel bij mij in de bosjes liep te freaken... was het een egel..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Een mooie grote egel ligt lekker in de garageLief man, weer eens een echte egel ipv van een platte op de weg. Hij/zij maakt best een hoop herrie
Die ervaring had ik dus ook. In een huis in Egmond. dacht dat er een zwerver de vuilniszak aan het plunderen was.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat er een enge kerel bij mij in de bosjes liep te freaken... was het een egel..![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat er een enge kerel bij mij in de bosjes liep te freaken... was het een egel..![]()
Ik heb vanavond m'n 20.000ste post geplaatstquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
GEFELICITEERD, waarom eigenlijk ? (ben te lui om terug te lezen)
ps ian ik wil je een zakenlijk voorstel doen, mbt kikker design kleding.
Whhheeeeee goed meis... Je bent toch niet jarig ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb van mijn (totaal a-romantische) man een giga bos bloemen gekregen en zondag gaan we uit eten naar een restaurant van mijn keuze
31quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Whhheeeeee goed meis... Je bent toch niet jarig ofzo![]()
LEPELS????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb van mijn (totaal a-romantische) man een giga bos bloemen gekregen en zondag gaan we uit eten naar een restaurant van mijn keuze
quote:
nahh hoe dan ook felici!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks
Lepels? Neeeeehhh, beetje uit de buurt
Hahahha die egel is ook van de partijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks
Lepels? Neeeeehhh, beetje uit de buurt
Kunnen jullie even helpen Lobasca uit de COS te trekken? In mijn eentje krijg ik haar niet overeind.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben te bezopen om wijs te worden uit dit kippenhok...
Is ze weer losballigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen jullie even helpen Lobasca uit de COS te trekken? In mijn eentje krijg ik haar niet overeind.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahha die egel is ook van de partijzie pavement
Ben er mee bezig ze is wel zwaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen jullie even helpen Lobasca uit de COS te trekken? In mijn eentje krijg ik haar niet overeind.
Tadaaaaaaaaaaa Thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tadaaa!
Trusten lieve SC'ers
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
En we gaan weer verder, nieuw onderwerp Mensen die denken dat je zin hebt in 14 dagen achter elkaar te werek verdienen lijfstraffen.
[afbeelding]
Had vandaag een vergadering en er werd verwacht dat ik 14 dagen moest werken ( ik werk eigenlijk maar 2 dagen per week, maar ivm met vakanties en ziekenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar is die sterke man, die mij in zijn sterke armen van de COS naar de SC droeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |