nee want wou geblinddoekt horen, is essentieelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Oh wérkelijk zeg!!!![]()
![]()
![]()
Tegen zoveel kleinzieligheid kan ik écht niet op!!
Ik vind dat qonmann het punt allang had moeten hebben door de slechte vraagstelling.
Een vraag duidelijk stellen ook wel dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee want wou geblinddoekt horen, is essentieel
Overigens berkery, ik misgun je absoluut dat punt niet hoor!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Berkery het volgende:
Mmm.. ik snapte de vraag al niet helemaal, ik dacht dat je vroeg welk deel van het zwien getikt moest worden
Plaskerk je lult je wilde daarna nog een antwoord op deel 2:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee want wou geblinddoekt horen, is essentieel
I know. Ik doe niet mee voor de punten hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overigens berkery, ik misgun je absoluut dat punt niet hoor!!
neen maar ik vind het erg vervelend dat mijn antwoord op alle ffonten werd afgekeurd..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
I know. Ik doe niet mee voor de punten hoor
Er is ook een variant voor kinderen, met knijnen, begreep ik later. Dat wilde hij horen. Het geblindoekt zijn is vrij essentieel (het wordt hier in de regio ook gedaan)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
neen maar ik vind het erg vervelend dat mijn antwoord op alle ffonten werd afgekeurd..
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Die landgenoot van mij Stephen Roche??
Daar gaat het nou net om, dat begrepen we allemaal pas veel laterquote:
klopt, maar daarna wilde hij nog een antwoord op deel 2 en dat heb ik daarna gegeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er is ook een variant voor kinderen, met knijnen, begreep ik later. Dat wilde hij horen. Het geblindoekt zijn is vrij essentieel (het wordt hier in de regio ook gedaan)
Meervoudige vragen zijn sowieso kutquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar gaat het nou net om, dat begrepen we allemaal pas veel laterOmdat de vraag zo kut was gesteld.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:25 schreef qonmann het volgende:
Youp van 't Hek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |