Oh dát. Ja dat herinner ik me welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee. Iets met AIDS geloof ik.
Jemig. Dat ging ik ook doenquote:
Emma is goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef qonmann het volgende:
Hendrik & Emma
Is het ook niet!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:33 schreef qonmann het volgende:
hoe heet de man van Emma nou ...kan niet moeilijk zijn..
Oh ja,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is het ook niet!!
Hendrik was de man van Wilhelmina
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, sorry. Ik denk Willem III.
Plasterk plus éénquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:41 schreef Plasterk het volgende:
spijkjerpoepen
ik mis nog een belangrijk ding aan bovenstaande en de 2e deel van de vraagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef qonmann het volgende:
een varken proberen te raken (vangen) meestal in modder
nee kinderen zitten ergens ander aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:58 schreef Berkery het volgende:
Ze moeten de snuit 'tikken'?
Sorry dat ik me er nog even mee bemoei, maar ik vind je vraag erg onduidelijk. Gaat het nu om twee verschillende spelletjes?? Dat blijkt niet eecht uit de vraag vind ik. ???quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Plasterk het volgende:
als er om 2 uur geen antwoord op mn 2e vraag is dan krijgt Berkery het punt
Ik ben ook gestopt met antwoorden...'k geloof het verder welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er nog even mee bemoei, maar ik vind je vraag erg onduidelijk. Gaat het nu om twee verschillende spelletjes?? Dat blijkt niet eecht uit de vraag vind ik. ???
jah maar Berkery krijgt t punt als er geen goed antwoord gegeven was voor 2uurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Konijntjew??
Dan komt het goed uit dat jij de vraag ver NA 12 uur gesteld hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:03 schreef Plasterk het volgende:
[..]
jah maar Berkery krijgt t punt als er geen goed antwoord gegeven was voor 12 uur
daarom is het goed zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Berkery het volgende:
Mmm.. ik snapte de vraag al niet helemaal, ik dacht dat je vroeg welk deel van het zwien getikt moest worden
nee want wou geblinddoekt horen, is essentieelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Oh wérkelijk zeg!!!![]()
![]()
![]()
Tegen zoveel kleinzieligheid kan ik écht niet op!!
Ik vind dat qonmann het punt allang had moeten hebben door de slechte vraagstelling.
Een vraag duidelijk stellen ook wel dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nee want wou geblinddoekt horen, is essentieel
Overigens berkery, ik misgun je absoluut dat punt niet hoor!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Berkery het volgende:
Mmm.. ik snapte de vraag al niet helemaal, ik dacht dat je vroeg welk deel van het zwien getikt moest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |