Jaquote:
Welke film? En heb je ook foto's van zo'n tent waarin je zit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een filmpje opstaan en wordt momenteel gezelschap gehouden door andere nog wakkere gozers. dilemma is een beetje dat er iemand wakker meot blijven 's nachts en ik wou om een uur of 5/6 wel op bed. moet zo maar iemand wakker schoppen
er moet altijd iemand aanwezig zijn in de fa tent voor het geval dat er iemand nodig isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:05 schreef Neleos het volgende:
Waarom moet er iemand wakker blijven dan? Jatten ze je anders je computers?
oh zijn vast wel ergnes foto'squote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke film? En heb je ook foto's van zo'n tent waarin je zit?![]()
Valt alles mee. Moet wel lachen: tara reidquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
OeiGelukkig ben ik een vriendelijke baggeraar, dus valt het wel mee, toch?
Ja, dat was gisteren, toen was ik hier ook al aan het baggeren. Maar dat kwam door Rasmussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Valt alles mee. Moet wel lachen: tara reid![]()
Stalker..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:18 schreef Soempie het volgende:
Niet vergeten op vakantie?
Wat ie allemaal wel niet meeneemt naar Zeeland
Goeiemorgen, en een prettige vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stalker..Beetje mijn hele postgeschiedenis controleren..
Goeiemorgen
Ik ga pas over anderhalf uur.. Wil je me weghebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en een prettige vakantie
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ga pas over anderhalf uur.. Wil je me weghebben?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |