abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 09:42:45 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53213342
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef Nanook24 het volgende:
Appelsap, Gas, water en licht kun je gewoon regelen via internet vanuit je luie stoel. Adreswijzigingen voor veel grote bedrijven ook via dit linkje.

Verhuisdozen zou je ook kunnen proberen te regelen via MP, wij hebben daar in elk geval de meeste dozen vandaan.

Heel veel succes met inpakken, je hebt nog 2 weken dus gewoon elke dag een stukje doen dan komt het vanzelf goed.
En vergeet je inboedel + aansprakelijkheidsverzekering niet...
En internet -> na aanvraag 4-6 weken levertermijn, zou dus nu al beginnen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 16 september 2007 @ 09:44:10 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53213359
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:10 schreef Nanook24 het volgende:
Aan de andere kant is dat 'nog thuis wonen' ook wel een klein voordeeltje, post door laten sturen is helaas niet gratis (en wij moesten voor 2 namen door laten sturen omdat er ook nog post binnen komt op mijn meisjesnaam). Nu kun je iedereen waaraan je nu denkt een berichtje sturen en de rest kun je doen als er toch weer post binnen is gekomen op je thuisadres.

Veel adreswijzigingen kun je tegenwoordig overigens ook per mail doorgeven dus dat scheelt weer een postzegel.

En mochten jullie of iemand die jullie kennen in de buurt zijn dan geef je maar een gil hoor.

Het is jammer dat Damian nog een beetje te jong is voor Sprookjeswonderland daar gaan we om de hoek wonen dus dan hadden we daar af kunnen spreken.
En post doorsturen bij de TPG zorgt er ook voor dat je later reclame op dat adres krijgt van bepaalde bedrijven die schijnbaar connecties met de TPG hebben... zoals Nuon voor ketels en de Lotto en nog wat andere zooi
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_53213542
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dankje.
De keukenkastjes zijn in hoogglans.
Hoogglans! Ik wist dat er een beter woord voor was

Ik ben nieuwsgierig of je er tevreden zult over zijn of niet. Ik vind hoogglans prachtig maar iedereen jaagt me schrik aan door te zeggen dat je dan veel moet schoonmaken. Ik kijk uit naar jouw ervaringen
  zondag 16 september 2007 @ 10:32:32 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53213770
Wauw wat mooi wordt het!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53214402
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En vergeet je inboedel + aansprakelijkheidsverzekering niet...
En internet -> na aanvraag 4-6 weken levertermijn, zou dus nu al beginnen
Sander heeft connecties, die regelt dat in een paar dagen
pi_53214578
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef appelsap het volgende:
We zijn vanmorgen gaan kijken!
Het begint er echt al goed uit te zien.
Alleen een dikke tegenvaller! Ze hebben het verkeerde werkblad op de keuken gezet. En dit vinden we toch een stuk minder mooi dan wat we hebben uitgekozen.
Maandag daar even voor bellen want dit kan natuurlijk niet.

De keuken!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Werkblad wat er nu op zit is graniet, en wij willen leisteen. Het betegelen is nog niet helemaal klaar en er komen witte voegen.

De badkamer, er stond een steiger in dus erg moeilijk om er foto's van te maken.

[afbeelding]
Dit horen zwarte tegels te zijn.

[afbeelding]

[afbeelding]

De huiskamer.

[afbeelding]

De muren allemaal mooi strak al.

De berging, eerst een donker krot. En nu is het lekker licht en ziet het er ook weer strak uit.

[afbeelding]

[afbeelding]

De slaapkamer van Damian.

[afbeelding]

[afbeelding]

Onze slaapkamer.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het laminaat. Niet van ons maar van de bovenburen, die hebben hetzelfde gekozen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Aan de wc is nog maar weinig gedaan! Ze zijn net begonnen met betegelen. Dat wordt hetzelfde als in de badkamer.

Wat 2 maanden geleden nog op een krot leek begint nu echt een huisje te worden. Over 9 dagen de sleutel, wij hebben er zin in.
Ik heb precies dezelfde keuken
pi_53215516
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:37 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik heb precies dezelfde keuken
[afbeelding]
Ah mooi!

De verzekeringen zijn allemaal al geregeld!

De post gaan we niet laten doorsturen. We geven gewoon bij elke instantie door dat we verhuisd zijn en mochten we eventueel nog wat vergeten zijn dan krijgen we dat van onze ouders wel te horen, want daar komt de post gewoon binnen.

Leonieke, dat is tegen mij ook al heel veel gezegd.
Ik ben er ook wel benieuwd naar hoor, maar even een doekje over de keuken halen is een klein werkje.
Ik vond zwart hoogglans ook heeel mooi, maar daar zien je schijnbaar echt elk klein stofje op.
  zondag 16 september 2007 @ 16:20:36 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53221329
Heel erg spuit11!
  zondag 16 september 2007 @ 21:32:59 #134
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53229034
Hier nog een spuit11. Appelsap dat ziet er allemaal erg mooi uit zeg. Dat "krot" is toch echt een hele mooie woning geworden. Heel veel succes met inpakken enz.
Make love, not war ☮
pi_53242319
Ik heb zojuist gebeld voor de keuken! De mensen die daar over gingen waren morgen pas weer aanwezig. De mevrouw met wie ik gesproken heb heeft alles genoteerd en dan komt het daar terecht. Het wordt met SPOED behandeld, dus als het goed is horen we snel wat.
Ze kon me wel zeggen dat als het echt het verkeerde werkblad is (en dat is het!) we een nieuwe gaan krijgen. Maar ze kon natuurlijk geen toezegging doen omdat zij daar niet over gaat.

Het inpakken verloopt prima tot nu toe. Alle tot nu toe ingepakte dozen staan al bij Sander dus ik heb weer wat ruimte om verder te gaan! Wat nog ingepakt moet worden zijn de spullen in de slaapkamer, speelgoed en spullen van Damian, en de spullen van mijn vriend, maar dat valt allemaal erg mee. Dat is het voordeel als je veel nieuw moet kopen. Het zit allemaal al ingepakt.

De 27ste komen ze de eettafel, stoelen en salontafel brengen! Dan hebben we in ieder geval iets om op en aan te zitten. Want de bank zal pas eind oktober komen helaas.
pi_53242469
Om het even duidelijk te maken.

Dit is het nu:

En dit moet het zijn:
  maandag 17 september 2007 @ 13:36:26 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53242500
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Sander heeft connecties, die regelt dat in een paar dagen

Doe bij mij ook dan in een paar dagen regelen Stomme 4-6 weken levertermijn
pi_53242521
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Doe bij mij ook dan in een paar dagen regelen Stomme 4-6 weken levertermijn
Ja, wel makkelijk!
  maandag 17 september 2007 @ 13:39:21 #139
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53242570
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ja, wel makkelijk!
Lucky you
  maandag 17 september 2007 @ 15:28:18 #140
114177 Diaan73
pi_53245184
Wij moeten 6-8 weken wachten op de stoelen en dan nog eens 10-12 weken op het bankstel. Jullie hebben dus echt mazzel hoor

Maar het is idd een groot verschil dat aanrechtblad. Dat wat het moet zijn, is veel mooier. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Make love, not war ☮
pi_53245451
Bankstel hier ook 12 weken! Die hebben we gelukkig eind juli al besteld.
En de tafels en stoelen wilden we eerst bij Ikea halen vandaar dat we nog niks hadden besteld. Maar toch nog wat rond gekeken en toen kwamen we bij wat anders uit wat toch wel erg mooi was en niet al te duur. Dat hadden ze op voorraad dus het kan zo langsgebracht worden wanneer we willen.
Wijzelf zijn ook erg benieuwd hoe ze het gaan oplossen, maar we verwachten gewoon dat we een nieuw blad krijgen.
pi_53245694
De levertijden van banken zijn echt te gek... Wij hebben in het begin ook op tuinstoelen moeten zitten. Wat goed bedacht van jullie om ver van tevoren te shoppen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 september 2007 @ 15:58:48 #143
114177 Diaan73
pi_53246037
Nou inderdaad. Wij zijn er nog niet uit of we een nieuwe bank gaan kopen, vandaar dat we nog niet besteld hebben. Maar Appelsap nog maar een weekje
Make love, not war ☮
pi_53279860
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef appelsap het volgende:

[..]

En bevalt het?

Vandaag de eettafel, salontafel en stoelen besteld!
Ik kan er alleen geen goede foto's van vinden op internet.
Het blijft best mooi. Nadeel bij ons is dat de ondervloer toch hobbeliger was dan we dachten daardoor kraakt het her en der en zit er hier en daar een kiertje. Een volgende keer wil ik wel ietsanders dan laminaat omdat ik het koud vind aan mijn voeten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53280188
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef Jelief het volgende:

[..]

Het blijft best mooi. Nadeel bij ons is dat de ondervloer toch hobbeliger was dan we dachten daardoor kraakt het her en der en zit er hier en daar een kiertje. Een volgende keer wil ik wel ietsanders dan laminaat omdat ik het koud vind aan mijn voeten.
Ah dat is wel fijn dat het mooi blijft. Jammer van de kiertjes, ik hoop dat wij dat niet krijgen.
Laminaat is inderdaad wel koud, maar in de zomer is dat dan wel weer lekker.

Er is ook nog nieuws van de keuken!
Er wordt voor ons nagekeken waar het fout is gegaan en óf het fout is gegaan en dan krijgen we snel weer wat te horen. Maar als het fout is gegaan dan gewoon een nieuw blad, dus daar gaan we nu vanuit! Ben benieuwd hoelang dat dan gaat duren. Het zal wel weer helemaal opnieuw besteld en gemaakt moeten worden.
pi_53291675
Je kan vloerverwarming onder laminaat leggen, dan is het niet meer koud. Verder een leuk karpet bij de bank en als je uitstapt bij je bed, dan heb je er echt niet zo'n last van.

Appelsap, het schiet wel op he??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53297641
Vloerverwarming vinden we niet nodig, maar dat laatste is wel een goed idee natuurlijk!

Het schiet heel erg op, nog maar 5 dagen! En ze vliegen voorbij.
pi_53307568
Mooi
pi_53307617
Nou aftellen dan maar.
pi_53312631
De foto's ik was ze in alle drukte hier gewoon vergeten!!

Wat is het allemaal netjes geworden Appelsap en Sandertje! Nog maar 5 dagen, de tijd vliegt voorbij let maar op!

Heel veel woonplezier daar in dat mooie huisje van jullie.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')