En vergeet je inboedel + aansprakelijkheidsverzekering niet...quote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef Nanook24 het volgende:
Appelsap, Gas, water en licht kun je gewoon regelen via internet vanuit je luie stoel. Adreswijzigingen voor veel grote bedrijven ook via dit linkje.
Verhuisdozen zou je ook kunnen proberen te regelen via MP, wij hebben daar in elk geval de meeste dozen vandaan.
Heel veel succes met inpakken, je hebt nog 2 weken dus gewoon elke dag een stukje doen dan komt het vanzelf goed.![]()
En post doorsturen bij de TPG zorgt er ook voor dat je later reclame op dat adres krijgt van bepaalde bedrijven die schijnbaar connecties met de TPG hebben... zoals Nuon voor ketels en de Lotto en nog wat andere zooiquote:Op maandag 10 september 2007 22:10 schreef Nanook24 het volgende:
Aan de andere kant is dat 'nog thuis wonen' ook wel een klein voordeeltje, post door laten sturen is helaas niet gratis (en wij moesten voor 2 namen door laten sturen omdat er ook nog post binnen komt op mijn meisjesnaam). Nu kun je iedereen waaraan je nu denkt een berichtje sturen en de rest kun je doen als er toch weer post binnen is gekomen op je thuisadres.
Veel adreswijzigingen kun je tegenwoordig overigens ook per mail doorgeven dus dat scheelt weer een postzegel.
En mochten jullie of iemand die jullie kennen in de buurt zijn dan geef je maar een gil hoor.![]()
Het is jammer dat Damian nog een beetje te jong is voor Sprookjeswonderland daar gaan we om de hoek wonen dus dan hadden we daar af kunnen spreken.
Hoogglans! Ik wist dat er een beter woord voor wasquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dankje.
De keukenkastjes zijn in hoogglans.
Sander heeft connecties, die regelt dat in een paar dagenquote:Op zondag 16 september 2007 09:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En vergeet je inboedel + aansprakelijkheidsverzekering niet...
En internet -> na aanvraag 4-6 weken levertermijn, zou dus nu al beginnen
Ik heb precies dezelfde keukenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef appelsap het volgende:
We zijn vanmorgen gaan kijken!
Het begint er echt al goed uit te zien.
Alleen een dikke tegenvaller! Ze hebben het verkeerde werkblad op de keuken gezet. En dit vinden we toch een stuk minder mooi dan wat we hebben uitgekozen.
Maandag daar even voor bellen want dit kan natuurlijk niet.
De keuken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkblad wat er nu op zit is graniet, en wij willen leisteen. Het betegelen is nog niet helemaal klaar en er komen witte voegen.
De badkamer, er stond een steiger in dus erg moeilijk om er foto's van te maken.
[afbeelding]
Dit horen zwarte tegels te zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
De huiskamer.
[afbeelding]
De muren allemaal mooi strak al.
De berging, eerst een donker krot. En nu is het lekker licht en ziet het er ook weer strak uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
De slaapkamer van Damian.
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze slaapkamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het laminaat. Niet van ons maar van de bovenburen, die hebben hetzelfde gekozen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de wc is nog maar weinig gedaan! Ze zijn net begonnen met betegelen. Dat wordt hetzelfde als in de badkamer.
Wat 2 maanden geleden nog op een krot leek begint nu echt een huisje te worden. Over 9 dagen de sleutel, wij hebben er zin in.
Ah mooi!quote:Op zondag 16 september 2007 11:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde keuken
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Sander heeft connecties, die regelt dat in een paar dagen
Ja, wel makkelijk!quote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe bij mij ook dan in een paar dagen regelenStomme 4-6 weken levertermijn
Lucky youquote:
Het blijft best mooi. Nadeel bij ons is dat de ondervloer toch hobbeliger was dan we dachten daardoor kraakt het her en der en zit er hier en daar een kiertje. Een volgende keer wil ik wel ietsanders dan laminaat omdat ik het koud vind aan mijn voeten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef appelsap het volgende:
[..]
En bevalt het?
Vandaag de eettafel, salontafel en stoelen besteld!
Ik kan er alleen geen goede foto's van vinden op internet.
Ah dat is wel fijn dat het mooi blijft. Jammer van de kiertjes, ik hoop dat wij dat niet krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het blijft best mooi. Nadeel bij ons is dat de ondervloer toch hobbeliger was dan we dachten daardoor kraakt het her en der en zit er hier en daar een kiertje. Een volgende keer wil ik wel ietsanders dan laminaat omdat ik het koud vind aan mijn voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |