abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 18:27:52 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53077443
Karwei (of was het nou Gamma?) heeft kinderverhuisdozen voor 50 cent per stuk. Zijn iets kleiner dan gewone verhuisdozen maar wel een stuk goedkoper
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53080212
Appelsap, Gas, water en licht kun je gewoon regelen via internet vanuit je luie stoel. Adreswijzigingen voor veel grote bedrijven ook via dit linkje.

Verhuisdozen zou je ook kunnen proberen te regelen via MP, wij hebben daar in elk geval de meeste dozen vandaan.

Heel veel succes met inpakken, je hebt nog 2 weken dus gewoon elke dag een stukje doen dan komt het vanzelf goed.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 10 september 2007 @ 20:31:16 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53080379
Spannend sap en sander

Vraag op het postkantoor even naar een verhuispakket. Daarmee kun je post laten doorsturen straks én in één klap een aantal instanties inlichten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53080568
Ik heb vanmiddag wat zitten zoeken en nagevraagd!
Dat van de post had ik inderdaad gezien, heel handig. Dus dat is wel een optie.

En qua gas, water en licht, dat regelt mijn vriend straks als de meters aangesloten zijn.
Eerder kan het niet volgens mij vriend, en hij zal het wel weten want hij werkt bij dat energiebedrijf!

Woensdag krijg ik dozen en dan kan ik beginnen met inpakken. Inderdaad elke dag een stukje. Gelukkig hebben we nog geen heel huis aan spullen.
Op MP had ik gekeken, daar had jij ze vandaan he Nanook? Maar hier in de buurt heb ik nog geen goede aanbieding gevonden.
pi_53081326
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Spannend sap en sander

Vraag op het postkantoor even naar een verhuispakket. Daarmee kun je post laten doorsturen straks én in één klap een aantal instanties inlichten.
Post doorsturen gaat helaas niet als er mensen met dezelfde achternaam op het adres dat verlaten wordt, blijven wonen.
Overigens hoef je niet eens naar het postkantoor. Je kunt het gewoon online regelen.
pi_53081854
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef appelsap het volgende:
Op MP had ik gekeken, daar had jij ze vandaan he Nanook? Maar hier in de buurt heb ik nog geen goede aanbieding gevonden.
Op MP zijn verhuisdozen vaak niet heel goedkoop maar als het echte verhuisdozen zijn kun je ze vaak voor dezelfde prijs (of iets in die buurt) wel weer verkopen als je ze netjes houd.

Over 14 dagen zouden wij overigens aardig wat dozen leeg moeten hebben (regio Alkmaar/Beverwijk is te ver uit de buurt zeker hè? )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_53082538
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:17 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Post doorsturen gaat helaas niet als er mensen met dezelfde achternaam op het adres dat verlaten wordt, blijven wonen.
Overigens hoef je niet eens naar het postkantoor. Je kunt het gewoon online regelen.
Serieus? Balen.
Nou hebben wij gelukkig niet zoveel post om door te laten sturen, omdat we allebei nog thuis wonen.

Inderdaad een beetje uit de richting. Maar mochten we onverwachts die kant nog opgaan dan hoor je het wel!
pi_53082942
Aan de andere kant is dat 'nog thuis wonen' ook wel een klein voordeeltje, post door laten sturen is helaas niet gratis (en wij moesten voor 2 namen door laten sturen omdat er ook nog post binnen komt op mijn meisjesnaam). Nu kun je iedereen waaraan je nu denkt een berichtje sturen en de rest kun je doen als er toch weer post binnen is gekomen op je thuisadres.

Veel adreswijzigingen kun je tegenwoordig overigens ook per mail doorgeven dus dat scheelt weer een postzegel.

En mochten jullie of iemand die jullie kennen in de buurt zijn dan geef je maar een gil hoor.

Het is jammer dat Damian nog een beetje te jong is voor Sprookjeswonderland daar gaan we om de hoek wonen dus dan hadden we daar af kunnen spreken.
pi_53145651
Nog maar 11 dagen!

Morgen is de 2e taxatie, toch wel een beetje spannend! Hoewel alles er prima uitziet moet de taxatie wel in orde zijn anders gaat het hele feest alsnog niet door. Maar we verwachten geen problemen.

Een klein minpuntje is wel dat er waarschijnlijk nog een paar kleine dingen gedaan moeten worden door het bedrijf als we de sleutel al hebben. De hypotheekaanvraag loopt 25 september af dus dit is dan de meest handige manier. Want de nieuwe aanvraag daar gaat weer een paar weken overheen dan.
Om even een voorbeeld te geven, de meters worden de 27ste pas geplaatst.

Met de dozen is het goedgekomen.
De keuken is geplaatst.
Zaterdagochtend zijn ze in het huis gewoon aan het werk dus dan gaan we even kijken. Ik ben zo benieuwd en kan bijna niet wachten.
Zaterdag dus foto's!
pi_53146076
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef appelsap het volgende:
Nog maar 11 dagen!

Morgen is de 2e taxatie, toch wel een beetje spannend! Hoewel alles er prima uitziet moet de taxatie wel in orde zijn anders gaat het hele feest alsnog niet door. Maar we verwachten geen problemen.

Een klein minpuntje is wel dat er waarschijnlijk nog een paar kleine dingen gedaan moeten worden door het bedrijf als we de sleutel al hebben. De hypotheekaanvraag loopt 25 september af dus dit is dan de meest handige manier. Want de nieuwe aanvraag daar gaat weer een paar weken overheen dan.
Om even een voorbeeld te geven, de meters worden de 27ste pas geplaatst.

Met de dozen is het goedgekomen.
De keuken is geplaatst.
Zaterdagochtend zijn ze in het huis gewoon aan het werk dus dan gaan we even kijken. Ik ben zo benieuwd en kan bijna niet wachten.
Zaterdag dus foto's!
Je kan soms je hypotheek offerte laten verlengen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53146253
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan soms je hypotheek offerte laten verlengen...
Het zou opnieuw aanvragen moeten zijn omdat mijn vriend per 1 oktober bij een andere werkgever zit.
pi_53146519
Maar moet het dan niet sowieso opnieuw worden aangevraagd?

Je hebt nu als het goed is een offerte, die moet nog worden omgezet naar een lening. Dan checken ze alles toch nog een keer. Ach ik heb er ook geen evrstand van, ik weet wel dat een hypotheek inprincipe zo geregeld is, als je alle papieren maar hebt.
pi_53146709
Nee, als het goed is niet, want de oplevering is nog voor 1 oktober.
Bij het aanvragen hadden wij alle papieren binnen een week ook maar duurde het nog 3 weken.
pi_53146739
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef appelsap het volgende:
Nee, als het goed is niet, want de oplevering is nog voor 1 oktober.
Bij het aanvragen hadden wij alle papieren binnen een week ook maar duurde het nog 3 weken.
Das lang, maar goed. Zoals ik al zei ik ben geen expert.

Maar het is bijna zover!!!
pi_53146773
Jeetje appelsap, dus uiteindelijk wordt het allemaal toch nog een beetje krapjes zo met die hypotheek offerte. Maar als ik het goed lees komt het allemaal wel goed toch?

En als er dan nog dingen in huis moeten worden gedaan...tja, dat is dan maar zo. Misschien soms een beetje lastig met Damian zijn slaapjes maar het gaat vast uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht komen.

Succes met inpakken!!!
  donderdag 13 september 2007 @ 14:56:35 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53146813
Idd zorgen dat het voor 1 okt opgeleverd is en dan is er geen vuiltje aan de lucht!
pi_53147585
Ja, als het goed is komt het allemaal in orde hoor!
Met Damian is het denk ik niet zo'n probleem. De oplevering is op een maandag en we zullen er waarschijnlijk niet voor het weekend in zitten. Het wordt of in het weekend, of de week erna. Dat ligt er maar net aan wanneer de meubels bezorgd worden. In een huis zitten zonder meubels is ook niet zo handig. En tegen die tijd hoop ik toch wel dat ze klaar zijn met de eventuele werkzaamheden!
pi_53205908
Ja. Hoi. Ik zit te F5'en voor een update.
pi_53205929
We zijn vanmorgen gaan kijken!
Het begint er echt al goed uit te zien.
Alleen een dikke tegenvaller! Ze hebben het verkeerde werkblad op de keuken gezet. En dit vinden we toch een stuk minder mooi dan wat we hebben uitgekozen.
Maandag daar even voor bellen want dit kan natuurlijk niet.

De keuken!

Werkblad wat er nu op zit is graniet, en wij willen leisteen. Het betegelen is nog niet helemaal klaar en er komen witte voegen.

De badkamer, er stond een steiger in dus erg moeilijk om er foto's van te maken.

Dit horen zwarte tegels te zijn.

De huiskamer.

De muren allemaal mooi strak al.

De berging, eerst een donker krot. En nu is het lekker licht en ziet het er ook weer strak uit.

De slaapkamer van Damian.

Onze slaapkamer.

Het laminaat. Niet van ons maar van de bovenburen, die hebben hetzelfde gekozen.

Aan de wc is nog maar weinig gedaan! Ze zijn net begonnen met betegelen. Dat wordt hetzelfde als in de badkamer.

Wat 2 maanden geleden nog op een krot leek begint nu echt een huisje te worden. Over 9 dagen de sleutel, wij hebben er zin in.
pi_53205943
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:49 schreef UncleFunk het volgende:
Ja. Hoi. Ik zit te F5'en voor een update.
Ik kan niet heksen.
pi_53205980
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:51 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik kan niet heksen.
Ik voelde aan dat hij klaarstond.
pi_53206079
Maar het ziet er prima uit. Heerlijk straks, al dat schoonmaakwerk
pi_53206194
Ik vind het er prachtig uitzien appelsap

Die keukenkastjes zijn in lak zeker? Mooi!!

9 dagen is helemaal niet lang meer Ik kan me voorstellen dat jullie er zo'n zin in hebben. Spannend gewoon!
pi_53207312
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het er prachtig uitzien appelsap

Die keukenkastjes zijn in lak zeker? Mooi!!

9 dagen is helemaal niet lang meer Ik kan me voorstellen dat jullie er zo'n zin in hebben. Spannend gewoon!
Dankje.
De keukenkastjes zijn in hoogglans.
  zondag 16 september 2007 @ 09:35:41 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53213303
Jeetje jongens, wat wordt het onwijs mooi zeg!
Alles spiksplinternieuw en netjes opgeknapt! Super hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')