Post doorsturen gaat helaas niet als er mensen met dezelfde achternaam op het adres dat verlaten wordt, blijven wonen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Spannend sap en sander
Vraag op het postkantoor even naar een verhuispakket. Daarmee kun je post laten doorsturen straks én in één klap een aantal instanties inlichten.
Op MP zijn verhuisdozen vaak niet heel goedkoop maar als het echte verhuisdozen zijn kun je ze vaak voor dezelfde prijs (of iets in die buurt) wel weer verkopen als je ze netjes houd.quote:Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef appelsap het volgende:
Op MP had ik gekeken, daar had jij ze vandaan he Nanook? Maar hier in de buurt heb ik nog geen goede aanbieding gevonden.
Serieus? Balen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Post doorsturen gaat helaas niet als er mensen met dezelfde achternaam op het adres dat verlaten wordt, blijven wonen.
Overigens hoef je niet eens naar het postkantoor. Je kunt het gewoon online regelen.
Je kan soms je hypotheek offerte laten verlengen...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef appelsap het volgende:
Nog maar 11 dagen!
Morgen is de 2e taxatie, toch wel een beetje spannend! Hoewel alles er prima uitziet moet de taxatie wel in orde zijn anders gaat het hele feest alsnog niet door. Maar we verwachten geen problemen.
Een klein minpuntje is wel dat er waarschijnlijk nog een paar kleine dingen gedaan moeten worden door het bedrijf als we de sleutel al hebben. De hypotheekaanvraag loopt 25 september af dus dit is dan de meest handige manier. Want de nieuwe aanvraag daar gaat weer een paar weken overheen dan.
Om even een voorbeeld te geven, de meters worden de 27ste pas geplaatst.
Met de dozen is het goedgekomen.
De keuken is geplaatst.
Zaterdagochtend zijn ze in het huis gewoon aan het werk dus dan gaan we even kijken. Ik ben zo benieuwd en kan bijna niet wachten.
Zaterdag dus foto's!
Het zou opnieuw aanvragen moeten zijn omdat mijn vriend per 1 oktober bij een andere werkgever zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan soms je hypotheek offerte laten verlengen...
Das lang, maar goed. Zoals ik al zei ik ben geen expert.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef appelsap het volgende:
Nee, als het goed is niet, want de oplevering is nog voor 1 oktober.
Bij het aanvragen hadden wij alle papieren binnen een week ook maar duurde het nog 3 weken.
Ik kan niet heksen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:49 schreef UncleFunk het volgende:
Ja. Hoi. Ik zit te F5'en voor een update.![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het er prachtig uitzien appelsap![]()
Die keukenkastjes zijn in lak zeker? Mooi!!
9 dagen is helemaal niet lang meerIk kan me voorstellen dat jullie er zo'n zin in hebben. Spannend gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |