abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52009403
Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat worden. Alvast veel plezier en succes gewenst in het nieuwe huis, ik kijk even mee tot het af is.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 08:48:02 #27
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_52009828
wat hebben jullie nou betaald voor dit huiske?
reach out and touch faith
pi_52018555
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:48 schreef ozzyat105 het volgende:
wat hebben jullie nou betaald voor dit huiske?
Waarom wil je dat weten?
pi_52020355
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten?
Nieuwsgierig.
pi_52020584
Appelsappie en Sandertje van harte met jullie huis en eindelijk lekker met zijn drietjes...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52020876
Nou hier komt het dan.
We hebben het gekocht voor 145.000 kk dan wordt dus alles voor ons opgeknapt.
Alleen hebben we er zelf toch nog zo'n 2500 in geïnvesteerd omdat we wat dingen anders (beter) willen hebben.
pi_52021140
Goed te doen. Dat kostte ons appartementje in R'dam Centrum ook.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:31:09 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52038853
Wat een leuk huis Appelsap, en idd, best goedkoop hoor, hier in de Randstad heb je een klein k*t- appartementje voor dat geld

Hopelijk worden jullie er heel happy met jullie gezinnetje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:08:21 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52169141
Ziet er goed uit Appelsap. En als jullie lekker zijn ingehuisd willen Maud en ik best wel een ochtendje over de boulevard komen struinen samen met jou en Damian.
pi_52169510
Ik ken helemaal niemand die daar in de buurt woont dus dat lijkt me gezellig.
pi_52169776
wat ontzettend niet duur

*leest nog steeds mee*
Ja doei.
pi_52169980
Vlissingen is niet duur, ook 1 van de redenen dat we ervoor gekozen hebben om daar te gaan wonen.

Waarschijnlijk gaan we zaterdag weer naar ons huisje kijken. Er schijnt al een hoop gedaan te zijn. Dus ik ben benieuwd. En natuurlijk komen er foto's!
pi_52171070

Nog even een prachtige tekening om de indeling te laten zien.
Dat witte stukje is een open doorgang.
ik zie dat ik de deur naar de huiskamer vergeten ben, die zit natuurlijk gewoon in de gang naast de badkamer.
pi_52172108
Appelsap, is alles gelijkvloers??

Benedenwoning, ja dus
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:17:23 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52174454
Ziet er tof uit

Alleen niet nog meer gezinsuitbreiding he!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52220837
Leuk huis! En die prijs valt ook wel mee eigenlijk. Wil zelf in de toekomst ook wel graag vlakbij een strand gaan wonen, maar heb altijd gedacht dat het onbetaalbaar zou zijn.
pi_52221398
Leuk huis en fijn zo dicht bij het strand!
pi_52221777
Hoever staat het nu met het opknappen.. Ze hebben nog een week of 3 te gaan, dus er moet al flink wat zijn gedaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 augustus 2007 @ 12:20:01 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52224270
Oeh, het ziet er wel uit als een gribus maar als je daar doorheen kijkt is het echt een leuk huis! Maak je ook foto's tijdens het opknappen of kun je er dan niet bij?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52224391
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef Ticootje het volgende:
Hoever staat het nu met het opknappen.. Ze hebben nog een week of 3 te gaan, dus er moet al flink wat zijn gedaan.
Ze gaan overmorgen een kijkje nemen en foto's maken
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:10:25 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52227539
tvp voor foto's .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52232350
We hebben geen idee hoever ze er nou precies mee zijn. Volgens de makelaar schoot het al erg op. We weten ook helemaal niet of ze op schema liggen en of het dus ook echt over 3 weken klaar zal zijn. Maar zaterdag om 11 uur gaan we even kijken en foto's nemen en meteen vragen of er al wat meer bekend is over de opleverdatum.

Renesite, dat is niet de bedoeling.

Mirannie, in Zeeland is het niet duur. Het ligt er maar net aan waar je gaat kijken, in Zuid-Holland zal het weer een stuk duurder zijn.
pi_52285998
We zijn weer gaan kijken, dus foto's!

De huiskamer. Alle tegels die op de vloer lagen zijn eruit en de muren zijn ook weer helemaal kaal.
De openhaard is wat moderner gemaakt en een gedeelte van de muur daar is al gestuct.

De afscheiding van de huis en slaapkamer is nu ook gemaakt! Tegen deze muur komt de hoekkeuken aan.

De badkamer begint er ook al mooi uit te zien. Mooie grote tegels van 60 cm lang.
Rechts van het muurtje komt het bad, en links de douche.

De slaapkamer die van Sandertje21 en mij wordt vanaf het raam gezien.

En vanuit allebei de hoeken.

De achterkant van onze slaapkamer is helemaal vernieuwd en een pannendak erop.

De slaapkamer van ons zoontje. Daar is nog niet echt wat aan gedaan.

De berging. De vorige keer geen foto's van gemaakt want dat was echt een krot.
Hier ligt ook een nieuw pannendak op en het dak is geïsoleerd. De vloer is opnieuw gedaan en ook die is geïsoleerd.

Wij zijn erg tevreden! Het ziet er al goed uit, een stuk beter dan in het begin. Nu we er weer geweest zijn begint het weer een stuk echter te zijn. Wij gaan daar straks gewoon wonen.
We zijn natuurlijk ook nog even naar het strand en de boulevard geweest, wat heerlijk is dat toch. We kunnen dat dan gewoon elke dag doen als we zouden willen.

Nu is het alleen nog steeds niet duidelijk wanneer de opleverdatum is.
Met het opknappen liggen ze voor op schema alleen het plaatsen van de meters moet ook nog gebeuren. Zoals het nu in de planning staat doet het energiebedrijf dat pas ná 1 september, terwijl de planning is dat ze op 1 september klaar zijn. Misschien dat er eventueel nog wat geregeld kan worden en anders is het gewoon afwachten tot dat gedaan is.
pi_52286055
Ik zou sowieso uitgaan van wat vertraging. Meestal niet te voorkomen. Maar het ziet er goed uit
pi_52286217
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zou sowieso uitgaan van wat vertraging. Meestal niet te voorkomen. Maar het ziet er goed uit
Daar gaan we ook wel vanuit hoor, alleen weten we nu dus nog steeds niet wanneer het ongeveer klaar is. (niet erg, maar wel jammer.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')