De wc is inderdaad echt groot! Enige minpuntje is dat de deur naar binnen open gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Mirre het volgende:
Wow dat wordt mooi zeg!!
Jullie wc is echt GROOT. Lijkt wel een wc van een duur restaurant![]()
Toch nog een vraagje. Jullie huis wordt helemaal opgeknapt maar waarom gaan jullie dan zelf de deuren verven. Is het niet makkelijker om dat ook te laten doen. Nu zit je na het verhuizen nog met klussen die gedaan moeten worden????
Het is toch verplicht om een deur naar buiten open te laten gaan zeker deuren waar een slot op zit ivm het gevaar dat iemand onwel wordt aan de binnenkant tegen de deur aanvalt en er geen hulp kan worden geboden omdat die persoon de deur blokkeert?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:02 schreef appelsap het volgende:
[..]
De wc is inderdaad echt groot! Enige minpuntje is dat de deur naar binnen open gaat.
Waarom we de deuren zelf moeten doen? Tsja, dat is nou eenmaal zo afgesproken.
We kunnen het wel laten doen door hun, maar dan betaal je weer een meerprijs en ik kan je nu al zeggen dat dat meer is dan waar we het zelf voor doen. Die kozijnen, deurposten en deuren verven is een kleine moeite, (zeker omdat ze al in de grondverf staan) en we kunnen dat makkelijk zelf. Dus daar willen we ook niet meer geld aan uitgeven dan nodig is.
Ik zou het niet weten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Het is toch verplicht om een deur naar buiten open te laten gaan zeker deuren waar een slot op zit ivm het gevaar dat iemand onwel wordt aan de binnenkant tegen de deur aanvalt en er geen hulp kan worden geboden omdat die persoon de deur blokkeert?
Daar zat ik ook al aan te denken, alleen vraag ik me dan wel af of je alles daarmee echt mooi schoonkrijgt. (bijvoorbeeld kalkaanslag)quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef Isegrim het volgende:
Tegels bovenaan: zo'n raamzeemding met telescoopsteel (Leifheit).
Ik weet het niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou, zo vies worden die bovenste tegeltjes toch niet?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:21 schreef appelsap het volgende:
Het resultaat van ons werk gisteren!
De wc (een beetje bewogen dat wel.) Schoon en meteen maar wat kaarsjes neergezet. Da's tenminste gezellig naar de wc gaan.
[afbeelding]
De keuken, met vloer nu!
Ook flink schoongemaakt, dat was een hele klus want wat was het vies! En al wat kastjes ingeruimd.
[afbeelding]
Badkamer is ook schoon. Tenminste bijna. We konden er bij de bovenste tegels niet bij.
Ik heb geen idee hoe we dat in de toekomst moeten gaan doen. Met een trap wordt het ook lastig omdat je die dan naast het bad moet zetten en dan maar proberen er niet af te vallen, en op de badrand durf ik niet zo goed te gaan staan. Het is ongeveer 3.20 hoog, iemand tips?
[afbeelding]
En ook de huiskamer is stofvrij en nu wel met vloer.
[afbeelding]
In de slaapkamers moesten de plinten nog gelegd worden dus daar geen foto's van.
Sander moest vandaag nog even werken dus er wordt niks gedaan. Hij heeft wel een hoop dozen meegenomen zodat hij ze na zijn werk even kan afgooien. Vanavond gaan we waarschijnlijk ook nog een trap brengen zodat we morgen kunnen gaan verven!
Ik zou juist geen patroon erin willen om het zo natuurlijk mogelijk te laten lijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:33 schreef AcidBurner het volgende:
Ach Charisma, ik zag op die ene foto dat er geen echt patroon in zit. Nu is dat niet echt nodig he. Maar in mijn geval heb ik alles er terug uitgehaald en er een mooi patroon in verwerkt. Maar dat is zoals je al zei maar een detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |