quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat die bobslee er anders uit ziet he, zo een jaar of 15 later
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef Qunix het volgende:
Dos:
[afbeelding]
Nieuwe 2007 versie
[afbeelding]
En dan bij Stunts maar je eigen tracks bouwen en zo hoog mogelijk de lucht in vliegen he...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef Damzkieee het volgende:
Stunts
[afbeelding]
en natuurlijk:
Wolfenstein
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef Quispi het volgende:
Pinball Fantasies!!!
Dit spel heb ik echt zooooo veel gespeeld...![]()
[afbeelding]
milieu.exequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef viezerdt het volgende:
Hmm wij hadden vroeger op school een soort sim spelletje. Je had een kereltje die in een huis woonde, die moest je eten geven, spulletjes opruimen enzo. Veel meer weet k der niet meer van ..
Little Computer Peoplequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef viezerdt het volgende:
Hmm wij hadden vroeger op school een soort sim spelletje. Je had een kereltje die in een huis woonde, die moest je eten geven, spulletjes opruimen enzo. Veel meer weet k der niet meer van ..
Was ik bijna vergeten. die game was echt super vet! (was btw wel DOS hoor.)quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef wijsneus het volgende:
Another world - niet echt een dos game (origineel voor de amiga) maar wat een briljant spel:
[afbeelding]
Micromachines!!! Wat heb k dat veel gespeeld. Supergaaf, om te racen in huis-tuin-en-keuken omgevingen (letterlijk).quote:
Ik zie dat ik mij niet duidelijk heb uitgedrukt: Oorspronkelijk is de game geschreven voor Amiga, later geport naar DOS. Ik heb nooit een Amiga gehad, maar zag altijd in de Bart Smit een demo draaien van Another world om Amiga's te verkopen. Stond ik altijd enorm bij te kwijlen... Totdat we zelf een 386 hadden en we Another world zelf konden spelenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Was ik bijna vergeten. die game was echt super vet! (was btw wel DOS hoor.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |