Alley cat! Die was zwaar relax, zwemmen in zo'n vissekomquote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Nouk het volgende:
Oh echt grappig, Dangerous Dave en ook Alley Cat!
[afbeelding]
Ik had dit spel ook, King's Quest, je moest steeds vragen beantwoorden, maar wat nou exact de bedoeling was weet ik niet meer.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef Mikani het volgende:
Wat herkenbaar allemaal, dat was ook eigenlijk het enige wat we toen met de pc deden, DOS-spelletjes spelen, die waren allemaal door mijn neef op de pc gezet, met een diskette
.
Mijn favorieten waren Keane, Dangerous Dave, Alley the kat, Jack the Rabbit, California Games, een Olymipic Games spel en een spel waar je je door muurtje/zand
moest graven waardoor je muntjes kon halen!!
Yeager! Wings of Fury!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:58 schreef VrAnKiE het volgende:
Echt veel games uit dit topic gespeeld, top was toch wel Hot Rod, Prince of Persia, Yeager, en Wings of Fury hehe
Yeager
[afbeelding]
Wings Of Fury
[afbeelding]
Ff dosbox downloaden? Zou kunnen helpen..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb Wings Of Fury weer gedownload, maar hij gaat veel te snelWeet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ha, ja dat speelde ik ook vaak!! Hoe heette dat ook weer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
meestal zon spel met 2 apen 1 links in het beeld en de ander rechts en in het midden flatgebouwen en dan moest je proberen met bananen de andere aap te raken.
Nee dat ism niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef beertenderrr het volgende:
tvp
Die staan hier!!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Hoe vet!
Maar wat zijn de controls?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthworm_Jim_2quote:Op woensdag 26 september 2007 23:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://youtube.com/watch?v=LuDDvXJDwxQ
Iemand enig idee hoe het achtergrond muziekje van het superwormjim spel (dit stuk dus..) heet?![]()
quote:03 - Italian Medley (...) a medley with the themes from Funiculì Funiculà and Tarantella Napoletana
WOW! Er is dus wel een god!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef NED het volgende:
Er is ook een versie ergens op het net die gewoon onder XP draait.
Ik zal eens even zoeken, brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |