komaan zeg, tête de drogué roepen omdat je daar iemand in een oranje truitje ziet, dat neem ik die man wel kwalijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, je kan het boogerd niet kwalijk nemen en die vent in het publiek ook niet eigenlijk
Inderdaad, wat een lulquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, tête de drogué roepen omdat je daar iemand in een oranje truitje ziet, dat neem ik die man wel kwalijk
Zeker. Valt mij 100% mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Filemon is aardig op de hoogte
Ja had ik niet echt verwacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Filemon is aardig op de hoogte
Zou 't niet? Amerikaan + Discovery = Mart's favoriet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leipie Leipheimer is ook duidelijk Mart's favoriete renner niet
Je weet het nooit inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht dat er spannend nieuws over Contador in Mart z'n oor kwam.
't Kan iig wel, maar 't gaat niet zo maar. Spannend wordt het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Cootz het volgende:
Contador denkt anders dat Evans gaat winnen, en Evans ziet dat zelf ook wel zitten...
Toen was ik nog net te jong... helaas, ik had het wel mee willen makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Bartoli het volgende:
kan ik me nog herinneren dat ze in zwitserland afstapten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |