Moet ik zelf voor de olie, vet en verf zorgen als ik m'n vingers ook af wil likken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:52 schreef Dangel het volgende:
Maar wel een hele lekkere
Mn collegas zagen het ook voor het eerst, en likten hun vingers er bij af! (dus inclusief olie, vet en verf!)
Ik denk dat jij van jezelf al lekker genoeg smaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet ik zelf voor de olie, vet en verf zorgen als ik m'n vingers ook af wil likken?
Nee. Want het kado van mn ouders kan ik alleen zlef bestellen, is bij s lands enige postordershop voor vrachtwagenboeken in Nederland. En de acceptgrio daarvoor ligt nog op mn bureauquote:
Hij is dinsdag vertrokkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh is dat nu al aan de gang! Zover had ik daar nog niet bij nagedacht eigenlijk. Sorry..
Klopt, ik prop nog even wat boterhammen naar binnen terwijl ik m'n werkkleding strijk. Dank je, tot later allemaal!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
aangezien je zo wel zult vertrekken
werk se DaD
Moet helaas zo werken, anders had het me wel gezellig gelekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
Is er vandaag markt? Ik wil eigenlijk nog wel ff de stad in, moet nog een cadeautje hebben enzo, maar dan wil ik ook naar de markt.
Iemand die weet of er markt is? (en iemand die zin heeft om de stad in te gaan?)
Blijkbaar, had hem nog niet gemist, ik wil wel mee de stad in als je mijn portemonee mee neemt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:35 schreef freecell het volgende:
Maok is haar beurs kwijt, maar ik weet niet of ze het al weet
Ah, klinkt goed! Hoe laat waar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef maok het volgende:
[..]
Blijkbaar, had hem nog niet gemist, ik wil wel mee de stad in als je mijn portemonee mee neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |