Flikker toch op, wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef eBasz het volgende:
Wel een naaistreek overigens, die palen. "strijden met open vizier" noemen ze dat dan![]()
Alles. Verkondigen dat je 'strijd met open vizier' en vervolgens je flitspalen met een groen verfje camoufleren is niet tegenstrijdig? Daarnaast het feit dat die dingen niet meer herkenbaar zijn als flitspaal aan de achterkant... (niet dat ik hardrijden goedkeur)quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Flikker toch op, wat heeft dat er mee te maken?
Nee man..... die dingen in de bossen verstoppen is tegenstrijdig.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef eBasz het volgende:
[..]
Alles. Verkondigen dat je 'strijd met open vizier' en vervolgens je flitspalen met een groen verfje camoufleren is niet tegenstrijdig?
Serieus? Lijkt op de foto's anders namelijk. Maar jij hebt ze live gezien, begrijp ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man..... die dingen in de bossen verstoppen is tegenstrijdig.
DIe apparaten zijn nog steeds overduidelijk zichtbaar![]()
Ja... en ineens staat er een grote groene paal....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:08 schreef eBasz het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt op de foto's anders namelijk. Maar jij hebt ze live gezien, begrijp ik?
Eensch, maar dat is dus als je er bekend bent en kon weten dat daar ´vorige week nog geen groene paal stond´. Voor de rest van nederland geldt nog dan nog steeds dat je moet herkennen op vorm, kleur, etc... en dat wordt zo steeds moeilijker lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja... en ineens staat er een grote groene paal....
Het eerste wat ik dan doe is mijn snelheidsmeter checken
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:17 schreef eBasz het volgende:
[..]
Eensch, maar dat is dus als je er bekend bent en kon weten dat daar ´vorige week nog geen groene paal stond´. Voor de rest van nederland geldt nog dan nog steeds dat je moet herkennen op vorm, kleur, etc... en dat wordt zo steeds moeilijker lijkt me.
Meerdere malen aangekaart bij de gemeente, politie whatever noem het maar op.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef Slarioux het volgende:
Uitzonderingen betekenen niet dat de regel niet klopt, maar waarom klop je niet aan bij de pliesie als je er zo'n last van hebt? Of hebben jullie ook zo'n WO2 trauma dat je dan een NSB'er bent? Ik zie liever kinderen doodgereden worden dan dat ik de politie vraag of ze een paar keer komen bekeuren, en als ik het zo lees zijn jullie het roerend met me eens
Hmm, ik rijd best veel, maar ik heb ze nog nooit zien staan in een 30-zone. Het enige wat ik wel eens heb gezien zijn die lauwe 'U rijdt te snel' bordjes, of die 'U RIJDT <getal>' palen.quote:
Pfff.. dat zijn ook naaistreken hoor!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef Marurk het volgende:
Dit al eens gezien dan?
Flitser in groene GFT-bak:
[afbeelding]
Dus als je een groene afvalbak langs de weg ziet staan (ook BINNEN de bebouwde kom) is het verstandig ff op je snelheidsmeter te kijken.
Miniflitser verstopt achter hectometerpaaltje:
[afbeelding]
Leg uit?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfff.. dat zijn ook naaistreken hoor!
De nuance zit ´m in "...steeds moeilijker...".quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]Tuurlijk niet... anders zou ik toch geflitst zijn de eerste keer?
En aangezien ik in Groningen en Drenthe toer ben ik ze vaker tegen gekomen op nieuwe plaatsten.
Heeft dat nog uitleg nodig dan?quote:
Ja maar waarom is dat een naaistreek van de KLPD?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft dat nog uitleg nodig dan?![]()
Die dingen zie je gewoon niet staan, of je moet para achter je stuur zitten te kijken op de vangrail ipv de weg!
Akkoord, maar wat wil je dan een aanwijsbord?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef eBasz het volgende:
[..]
De nuance zit ´m in "...steeds moeilijker...".
Dat je dus altijd word geflitst als je te hard rijdt he.. je kan niet ff iets harder ergens of hop je staat er op en je kon er niks tegen doen!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat een naaistreek van de KLPD?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Akkoord, maar wat wil je dan een aanwijsbord?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef eBasz het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het allemaal prima wat ze doen, al verstoppen ze die dingen in een boom. Ik rij toch nooit te hard.![]()
![]()
Je kon er prima iets aan doen....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat je dus altijd word geflitst als je te hard rijdt he.. je kan niet ff iets harder ergens of hop je staat er op en je kon er niks tegen doen!
Dat dus. Stelletje verkapte mietjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Of je rijdt gewoon niet te hard, of je accepteert te boete als een man.
Stelletje zeikerds
Ik moet nog altijd eens een kamer behangen met al het cjib-briefpapier wat ik hier heb..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Ik rij wel eens te hard, maar dat is mijn verantwoording en mijn eigen schuld als ik gesnapt wordt.
Ja duh, maar iedereen rijdt wel eens 10 km te hard.. of harder.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kon er prima iets aan doen....het gas niet te ver in trappen cruise control aanschaffen je aan de snelheid houden niet te hard rijden ![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |