Kijk eens op www.onzinboetes.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Tism het volgende:
Dit lijkt mij een rede om de Tuf Tuf Club opnieuw leven in te blazen!
Hehe ja idd maar ik zie ze er wel voor aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef Schuifpui het volgende:
[afbeelding]
Valt me mee dat ze deze dan niet bruin hebben geverfd.![]()
Ze zijn trouwens wel groot.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef Logical het volgende:
langs een gewone flitspaal kun je trouwens 55 rijden zeg maar, terwijl bij deze dat dus niet mogelijk blijkt (aantal mensen over horen klagen dus)
Die wettelijk correctie lijkt me nog steeds toch wel van toepassing?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef Logical het volgende:
langs een gewone flitspaal kun je trouwens 55 rijden zeg maar, terwijl bij deze dat dus niet mogelijk blijkt (aantal mensen over horen klagen dus)
niet als bewezen kan worden dat er bv maar 0.05% afwijking in zit oidquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Die wettelijk correctie lijkt me nog steeds toch wel van toepassing?![]()
Ben je achterlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet je nummerbord insmeren met pindakaas. Daarvan raken die dingen in de war.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Wupppie het volgende:
hoax! van die pindakaas
de wettelijke correctie is en blijft 3 km, en pas vanaf 4 wordt er bekeurd.
gewoon je aan de snelheid houden, we hebben limieten, daaroverheen gaan is een risico en dan zeuren over een boete dat is pas ONZIN
Iedereen weet het toch, dus zeik dan niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding] moraalridder alert [afbeelding]
op een lege weg 90 rijden waar je 80 mag SCHAN-DA-LIG![]()
![]()
Als arme student moet je toch watquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Of je rijdt gewoon niet te hard, of je accepteert te boete als een man.
Stelletje zeikerds
deze flitsen niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef teamlead het volgende:
joh,. die dingen zie je toch ook wel staan? Bovendien: flitspalen hebben als voordeel dat ze je hooguit 1x verrassen
Genaaid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
deze flitsen niet meer![]()
en het duurt ff voordat de rekening binnenkomt dus tijd genoeg om meerdere malen genaaid te worden
flitspaal is dan ook geen goed woord meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |