quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef philana het volgende:
backpacken
wat kijk je dom ? ohja jij zit alleen maar met popcorn achter je tv met je vette buik, sommige mensen doen nog wat met hun levenquote:
okay..wow.. wist ik niet..ziet er veelbelovend uit..durf alleen niet te registreren.... even goed alles lezen.. thnxquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
Daar is tegenwoordig een oplossing veur! Google ff naar Wirecard! Ik wou het gebruiken maar ik heb het nog niet echt door :S
dat valt wel mee hoor... ik heb het meestal gered zonder creditcard (overal in europa en ook in amerika) en zal nu ook wel goed komen.. het is alleen lastig als je van te voren wilt reserveren bij hostels.. naar wat nu dus blijkt.. maar dat wirecard werkt..dus probleem opgelost..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Willaaam het volgende:
Reizen zonder een creditcard vind ik sowieso onverstandig, met een beetje voorbereiding had je eigenlijk wel kunnen weten dat velen met mij hetzelfde denken.
Voor een handig overzicht van de diensten die je nog meer vergeten bent zou ik de ANWB site bezoeken.
Oh je red je wel, maar het leven in het buitenland wordt makkelijker met een creditcard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef philana het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor... ik heb het meestal gered zonder creditcard (overal in europa en ook in amerika) en zal nu ook wel goed komen.. het is alleen lastig als je van te voren wilt reserveren bij hostels.. naar wat nu dus blijkt.. maar dat wirecard werkt..dus probleem opgelost..![]()
je kan overal in europa pinnen met rabo en postbank (aangesloten op het cirrus en maestro netwerk)
valt wel mee denk ik.. aangezien je geen jaarlijkse kosten hebt..dus alleen de transactie kosten..die heb je bij een gewone creditcard ook.. en als ik het bij virtueel hou..dus alleen de codes enzo.. geen echt pasje.. dan is het te doen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Oh je red je wel, maar het leven in het buitenland wordt makkelijker met een creditcard.
Aankopen verzekerd, geen borg bij de meeste huurvoertuigen, in de meest gekke landen snel een ticket boeken en dus inderdaad ook om snel een hotel te boeken. Prettig dat wirecard werkt, lijkt wel duur overigens maar verder.
Juist. Je kunt een Mastercard of Visa achtige kaart "vullen" met poen alsof het een kadobon is zegmaar.... Kan enorm handig zijn als je geen creditcard hebt, maar er af en toe wel eentje wil gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Sebasser het volgende:
Je kan ook weggooi creditcards kopen.
daar heb ik naar gezocht.. maar ik vind het nergens.. alleen op marktplaats, ebay en tweedehands... dat vond ik niet echt een strak idee...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Juist. Je kunt een Mastercard of Visa achtige kaart "vullen" met poen alsof het een kadobon is zegmaar.... Kan enorm handig zijn als je geen creditcard hebt, maar er af en toe wel eentje wil gebruiken.
Die dingen zijn er toch nog steedsquote:
ik heb er voor gekozen niet te veel voor te bereiden... ik weet dat rome mijn beginpunt is en daarna zie ik het wel.. ik heb ideen over de route die ik wil afleggen.. maar ik laat het aan het lot over.. eens een keertje niet mijn dagen en tijd strak plannen.. gewoon de dingen laten gebeuren..verder eb ik wel al het benodigde ingepak en verzekering en belangrijke info en telefoonnummers..dus in dat opzicht ben ik voorbereid.. maar waar ik heen ga .. neej..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef dvunz het volgende:
dan maar je ouwe sok vulle en meeneme
btw je voorbereiding is dus niet helemaal top geweest ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |