www.pestforum.nl (www.pestforum.nl/forum onderaan staat de banner > maar nu dus even niet met mozillaquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:24 schreef Energie het volgende:
Wat is de URL van jullie websites dan?
Groot verschil... .com of .nl.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Dlocks het volgende:
Of die man gebruikt:
http://www.google.com/search?hl=en&q=vlaggen&meta=
Daar sta je niet op 1. Of hij gebruikt de persoonlijke versie van Google.
Ik kreeg de indruk dat hier mensen zitten die sites hebben met alleen advertenties en een "voor 1000 euro kunt u dit domein kopen". Als ik dat soort sites zie trekken mijn tenen altijd meteen krom.quote:
Oh, dit ging om een advertentie naar de site toe. Ads bij de zoekresultaten, geen AdSense. Maar dan is 10 cent dus vrij okay, want het is een non-profit site.quote:Dat hangt er vanaf wat je doel is. Als je doel is om je bezoekers veel te bieden zodat ze lang blijven hangen en vooral niet wegklikken dan wil je een lage CTR. Als je doel is om vooral inkomsten uit ads te halen dan wil je een hoge CTR. Of de CPC goed is hangt van de niche af. Voor een financiele site is het erg laag, maar voor commercieel minder interessante onderwerpen of totaal verzadigde niches is een CPC van ¤0,10 vrij normaal.
Dan zie ik het volgende onder staan:quote:Met Google-verwijzingen kunt u specifieke producten of productgroepen kiezen om op uw site te adverteren, waardoor u advertenties aan uw inhoud kunt koppelen.
Kies maximaal 15 producten of specifieke advertenties die afwisselend worden weergegeven in uw blok met verwijzingen. U kunt ook nog categorieėn en zoekwoorden kiezen om er zeker van te zijn dat u de nieuwere advertenties krijgt
Wat houd dit precies in? Met name ook het hoge geldbedrag.quote:Autoverzekering
Gratis navigatiesysteem bij afgesloten autoverzekering
Nieuw! US$ 108,74 Tekstlinks , Tekstadvertenties , 120x600 728x90
Ik krijg op http://www.google.com/search?hl=en&q=vlaggen&meta= onderstaande Nederlands talige site als eerste te zien:quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dlocks: Ik gebruik Google altijd in Engels en heb even gekeken. #1 is dan een of andere Amerikaans instituut met als naam de afkorting VLAG.
quote:Vlaggen Flags - De Vlaggenkaart / The Flagchart - Shipmate Vlaggen
Meer dan 2000 vlaggen van landen, provincies, NL gemeenten, dorpen en waterschappen / >2000 flags of countries, provinces, NL municipalities, villages and ...
www.flagchart.net/ - 22k - Cached - Similar pages
als iemand een verzekering afsluit via jou site, krijg jij $108,xx.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan zie ik het volgende onder staan:
[..]
Wat houd dit precies in? Met name ook het hoge geldbedrag.
Bvd.
Oops ... ik zocht naar vlag, niet vlaggen.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:23 schreef Dlocks het volgende:
Ik krijg op http://www.google.com/search?hl=en&q=vlaggen&meta= onderstaande Nederlands talige site als eerste te zien:
Ik hou er ook niet zo heel veel aan over, maar het is gratis geld moet je maar denken. Je pleurt in feite die Goegel eds op je website en je hebt er geen omkijken meer na.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:33 schreef JDx het volgende:
Altijd interessant Google.
Maar goed die bannerruimte is al verkocht tot eind 2008, dus zal mij een worst wezen wat er nu mee gebeurd
Jammer dat het via de legale weg moest.
Banner voor 1 jaar: 4200 euro ex. BTW
Ik kreeg gestort: 4998 euro (incl. BTW)
BTW weer afdragen: 4200 over
42% naar belasting: 2436 euro over
Per maand hou ik dus 203 euro over aan die site.
Maar goed beetje spaargeld erbij en in december ga ik een auto'tje kopen
Dus pas als de bezoeker daadwerkelijk iets doet met de advertentie verplaats alleen te klikken krijg ik dat bedrag.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
als iemand een verzekering afsluit via jou site, krijg jij $108,xx.
Op jou site komt te staan:
"Verzekering - Gratis navigatiesysteem" oid.
Eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef JDx het volgende:
Ik wil nog een systeem maken dat je ook geld krijgt voor views, want ik vind het eigenlijk raar dat je geen geld krijgt per view, tv-reclame's zijn ook slechts views.
Dat gaat heel moeilijk worden denk ikquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef JDx het volgende:
Ik wil nog een systeem maken dat je ook geld krijgt voor views, want ik vind het eigenlijk raar dat je geen geld krijgt per view, tv-reclame's zijn ook slechts views.
waarom?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat gaat heel moeilijk worden denk ik
Je krijgt ook geld voor views. Google adsense is een combo.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef JDx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |