Ja, die is dus op vakantie. Nog 10 nachtjes slapen en dan is ie terugquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JA!
Ienepien en ik doen niet meer aan seks,
Bart deed dat sowieso al niet en AR die wipt zich een slag in de rondte![]()
Hai Nienkequote:
Okquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb de kozijnen van m'n inloopkast gedaan, ben nog bezig met de schouw. Daar zitten de échte kieren in
Morgen weer verder, strakjes koken en werken.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef warrel het volgende:
Oh, ik denk het wel. alleen de stukjes waar ik de kit ook op de muur doe, worden wel wat minder mooi. Dus daar moet dan nog een likje latex overheen..
Het wordt vast heel mooi
Hoezo niet ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef warrel het volgende:
Oh fuck! Die heb ik er ook nog inzitten.. Kan 'm nu niet meer ophangen.
Goeie samenvattingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JA!
Ienepien en ik doen niet meer aan seks,
Bart deed dat sowieso al niet en AR die wipt zich een slag in de rondte![]()
Ja dat had ik net weer: Gooi mijn beddegoed in de wasmachine, lekker lang programma. Wil ik mijn bedje opmaken: is de andere matrasovertrek ook nog niet gewassenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef warrel het volgende:
Oh fuck! Die heb ik er ook nog inzitten.. Kan 'm nu niet meer ophangen.
Slaap je toch 1 nachtje op je 'kale' matras ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dat had ik net weer: Gooi mijn beddegoed in de wasmachine, lekker lang programma. Wil ik mijn bedje opmaken: is de andere matrasovertrek ook nog niet gewassenEn ik moet zo naar een verjaardag, dus geen tijd om programma af te wachten en hoes uit te hangen. Dus dat wordt slaapzak vanavond
![]()
AR is een konijnquote:
Mwoah, 40 plus graden is ook niet alles...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef Nachtdier het volgende:
Ten opzichte van het weer dat jij hebt gehad is het zeker baggerweer.
We gaan nog steeds een keertje zweven met een paar duftenquote:Leuke foto's ook. Zweefvliegen lijkt me erg gaaf.
*toettoet*quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef warrel het volgende:
Ja, ik moet nu dus naar m'n werk, maar het hangt toch, yeah!Moet nu wel hollen/fietsen/toeteren
das vies!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slaap je toch 1 nachtje op je 'kale' matras ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |