Ik ook en zo grappig was het nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef murp het volgende:
ik heb het net gezien ja... alleen heb ik het fragment nooit gezien vroeger
Ik zit liever bij ouwe zeik muziekquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef ruud_fr het volgende:
het wordt tijd voor Fokked Op Grandpa
Klopt die zit samen met Elvis, Bob en 2Pac op een eiland.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Rosbief het volgende:
Net als dat de dood van André Hazes in scene is gezet, maar dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit liever bij ouwe zeik muziek
[TR] Eric Clapton kaarten
Ik ben een jonkie !!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
De jonkies weten niet waar het over gaat maar de ouderen snappen mijn woede.
Uit dat kwisprogramma "De Zevensprong" waarin Willy Dobbe hem in het water had gemikt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
Heb verdomme dertig jaar lang gedacht dat de kwismaster Jan Thijs per abuis in het zwembad viel en oprecht kwaad werd.
Hoor ik net bij de TROS dat het gespeeld was.
De jonkies weten niet waar het over gaat maar de ouderen snappen mijn woede.
ik ben het effe kwijt: welke Bob?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt die zit samen met Elvis, Bob en 2Pac op een eiland.
Bob Marley misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik ben het effe kwijt: welke Bob?
Dylan dood?
Fosko?
Zanger Bob, hij wordt voor dood verklaart op 27 november 2007 en herrijst precies 10 jaar later, allemaal in scene gezet door Joop van den Ende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ben het effe kwijt: welke Bob?
Het uit elkaar gaan van BZN is ook n scene gezet, ook dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Rosbief het volgende:
Net als dat de dood van André Hazes in scene is gezet, maar dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Roi het volgende:
Het staat niet op YouTube dus we moeten ons afvragen of het ooit wel zoiets gebeurd is.
quote:
Dat heb ik me lang afgevraagd (of dat wel of niet echt was).quote:Op maandag 30 juli 2007 08:14 schreef Razor21 het volgende:
Net zoiets als dit : Funny Belgian tv presentator can’t hold his laugh
Is ook in scene gezet, maar het blijft hilarisch![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/In_De_Gloriaquote:Op maandag 30 juli 2007 09:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat heb ik me lang afgevraagd (of dat wel of niet echt was).
Bron?
Thanks.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/In_De_Gloria
Internationale bekendheid
De "Boemerang"-sketch waarbij een talkshowpresentator (Tom Van Dyck) begon te schaterlachen omdat één van de gasten (Lucas Van den Eynde) met een hoog stemmetje over "medische blunders" praatte, werd in september 2006 uitgezonden op The Tonight Show met Jay Leno en aangenomen als een waargebeurde talkshow. Dezelfde sketch werd ook al eens uitgezonden op de Nederlandse televisie.
Die smiley is nogal misplaatst...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef tong80 het volgende:
...
Hij overleed in 1996 aan een hartaanval.
Boeehoee. Huille.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Die smiley is nogal misplaatst...
Ja die OMFG wat heb ik gelachen om die piepstem van emquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef McKillem het volgende:
Net zoals die Boemerang aflevering uit belgie waar een presentator zijn gasten uitlacht vanwege hun stem. Zoog ook wel dattie nep is.
OH My Gowdquote:Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Die smiley is nogal misplaatst...
die man nog ja schat antwoord maarquote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja die OMFG wat heb ik gelachen om die piepstem van em![]()
Er is er nog zo 1:
Wordt er aan een stel gevraagd van: als je zegt waar je sex hebt gehad win je X
Vrouw de koptelefoon op
man antwoord: op de keukentafel
man koptelefoon op
Vrouw antwoord na enige aarzeling: In mijn Póep![]()
TE grappig![]()
![]()
Zijn dezelfde acteurs als die van die talkshowquote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er is er nog zo 1:
Vrouw de koptelefoon op
man koptelefoon op
TE grappig![]()
![]()
die was wel coolquote:Op maandag 30 juli 2007 09:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/In_De_Gloria
Internationale bekendheid
De "Boemerang"-sketch waarbij een talkshowpresentator (Tom Van Dyck) begon te schaterlachen omdat één van de gasten (Lucas Van den Eynde) met een hoog stemmetje over "medische blunders" praatte, werd in september 2006 uitgezonden op The Tonight Show met Jay Leno en aangenomen als een waargebeurde talkshow. Dezelfde sketch werd ook al eens uitgezonden op de Nederlandse televisie.
BOBquote:Op zondag 29 juli 2007 09:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oh ja..........
ben niet zo into reggae
ook wel eens een nederlandse versie van gezien, volgens mij met Henny Huisman.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er is er nog zo 1:
Vrouw de koptelefoon op
man koptelefoon op
TE grappig![]()
![]()
moet zeggen: het in de lach schieten is wel goed geacteerdquote:Op maandag 30 juli 2007 08:14 schreef Razor21 het volgende:
Net zoiets als dit : Funny Belgian tv presentator can’t hold his laugh
Is ook in scene gezet, maar het blijft hilarisch![]()
Hahha die jaquote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
die man nog ja schat antwoord maar![]()
in mijn poepert zei ze btw![]()
ze zei eigenlijk: in mijn poep (waarbij de oe een beetje Limburgs lang klonk)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahha die ja![]()
![]()
Maar zei ze poepert? Stomme vlamingen met dat debiele accent ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |