Ik ook en zo grappig was het nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef murp het volgende:
ik heb het net gezien ja... alleen heb ik het fragment nooit gezien vroeger
Ik zit liever bij ouwe zeik muziekquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef ruud_fr het volgende:
het wordt tijd voor Fokked Op Grandpa
Klopt die zit samen met Elvis, Bob en 2Pac op een eiland.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Rosbief het volgende:
Net als dat de dood van André Hazes in scene is gezet, maar dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit liever bij ouwe zeik muziek
[TR] Eric Clapton kaarten
Ik ben een jonkie !!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
De jonkies weten niet waar het over gaat maar de ouderen snappen mijn woede.
Uit dat kwisprogramma "De Zevensprong" waarin Willy Dobbe hem in het water had gemikt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
Heb verdomme dertig jaar lang gedacht dat de kwismaster Jan Thijs per abuis in het zwembad viel en oprecht kwaad werd.
Hoor ik net bij de TROS dat het gespeeld was.
De jonkies weten niet waar het over gaat maar de ouderen snappen mijn woede.
ik ben het effe kwijt: welke Bob?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt die zit samen met Elvis, Bob en 2Pac op een eiland.
Bob Marley misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik ben het effe kwijt: welke Bob?
Dylan dood?
Fosko?
Zanger Bob, hij wordt voor dood verklaart op 27 november 2007 en herrijst precies 10 jaar later, allemaal in scene gezet door Joop van den Ende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ben het effe kwijt: welke Bob?
Het uit elkaar gaan van BZN is ook n scene gezet, ook dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Rosbief het volgende:
Net als dat de dood van André Hazes in scene is gezet, maar dat wordt pas over 30 jaar bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Roi het volgende:
Het staat niet op YouTube dus we moeten ons afvragen of het ooit wel zoiets gebeurd is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |