Totdat de belasting langskomtquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef HaerdenC het volgende:
Auto: Toyota Avensis D4D Sol
Bouwjaar: 2006
Gereden km per jaar: ca: 40.000
Vaste kosten:
- all in lease: 560+BTW
- Wegenbelasting: nvt
- Verzekering: nvt
- Pechhulp: nvt toyota zelf 5 jaar gratis
Totaal vaste kosten: nvt
Variabele kosten:
- wassen: Kaart voor wasstation meegeleverd 2 keer per maand verplicht wassen
- benzine Tankkaart geen idee :-) werkgever betaald
Totaal variabel nvt
TOTALE KOSTEN PER MAAND: voor mij geen
Dus ongeveer 0 cent de kilometerr
Je vergeet de bijtelling...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
TOTALE KOSTEN PER MAAND: ¤ voor mij nikswat de baas betaald weet ik niet
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Weet ik, maar die die kun je hoogstens schatten zolang je de auto nog hebt.
Idd, 7,50 per maand, ik zit wel in de hoogste trede (ZLM)quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef Sjummie het volgende:
Afschrijving heb je altijd tenzij je de auto gratis hebt gekregen.
Herr Flick: 7,50 verzekering per maand ?!?!?! Da's nie duur. Is je APK ook gratis ?
Damn, dat is goedkoopquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Idd, 7,50 per maand, ik zit wel in de hoogste trede (ZLM)
Auto is gekregen, en APK klopt wat je zegt, hier betaal ik alleen de afmeldkosten (5,- euro)
Mijn fout dus...
Wat rijd je dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:22 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik hou het niet bij, want de auto die ik rijd is een uitgekomen jongensdroom en dromen zijn nou eenmaal onbetaalbaar... (euh ik wil het gewoon niet weten...)maar... wel mega-gaaf !
bij een parkeerkrasje op een opel zullen ze het niet doen, maar als jij tijdens het rijden gepijpt wordt en die prachtige, stilstaande M5 over het hoofd ziet en keihard pakt van achteren, zullen ze vast en zeker het een en ander willen natrekkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef Dingest het volgende:
Via het NAP misschien? Ik zou anders ook niet weten hoe![]()
Als ze het inderdaad goed controleren, tenminste
jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:11 schreef Berkery het volgende:
Hoe berekenen jullie de onderhoudskosten? Gewoon reparaties + grote/kleine beurt + APK gedeeld door 12?
Bij een oude auto wordt het verschil tussen aanschafprijs en restwaarde steeds kleiner, de afschrijving is dan dus nihil aangezien het bedrag waarover je afschrijft gelijk is aan de aanschafprijs min de restwaarde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef Sjummie het volgende:
Afschrijving heb je altijd tenzij je de auto gratis hebt gekregen.
Geen bijtelling bij je leaser?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef osho het volgende:
Auto: Golf Sportline 1.6
Bouwjaar: 2006
Gereden km per jaar: ca: 30.000
Vaste kosten:
leaseprijs: 513 euro
Variabele kosten:
- wassen 10 euro
- parkeren 50 euro (Amsterdam)
TOTALE KOSTEN PER MAAND: ¤ 573
Afschrijving wordt natuurlijk minder naarmate de auto ouder wordt, maar nihil is ie zeker niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bij een oude auto wordt het verschil tussen aanschafprijs en restwaarde steeds kleiner, de afschrijving is dan dus nihil aangezien het bedrag waarover je afschrijft gelijk is aan de aanschafprijs min de restwaarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |