battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die battlefury (battlemaster ?) een tankenchant of niet? Zo niet wat deed hij precies? Mss ben ik de war met een andere.
En dat die shaman owned geloof ik graag. +2100Volgens mij is dat niet dood te krijgen
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
battlefury heeft bij iedere hit kans op een heal van 210.
als je dan rogue bent en dat ding op je offhand enchant met een speed van 1.3 dan kun je zelf wel verzinnen hoe goed dat is.
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar okequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe ja das die battlemaster. Maar die genereert ook een hoop threat als hij procced. Met dpsen heb ik al genoeg threat dus liever niet nog meer![]()
Hehe, hoeveel ben je buffed dan?
jou naamquote:
nice nicequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef heijnen het volgende:
[..]
als rogue zijnde behoor je van paladins salvation te krijgen maar oke
als ik fully buffed met alle buffs en flasks en pots en well fed shit rond de 2470
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef heijnen het volgende:
[..]
en die shaman is 2100 UNBUFFED eej
als ik arena doe sta ik altijd als laatste nog overeind hoe raar is dat:D
Mongoose stacked niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tering das wel zieke shit![]()
![]()
Die mongoose heeft best een goede procrate. En als ze beide proccen, wat wel redelijk vaak gebeurt heb je 240agi erbij. Imho beter dan de andere enchants. Daarnaast zijn die looks gewoon ziekelijk![]()
Ik heb helaas geen epic vliegbeest![]()
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.quote:
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.Misschien moet jeje maten eens wat meer healen ipv epeen je healing meters te checken![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verkapt ik-heb-geen-geld-voor-WoW-want-ik-ben-een-luie-kut-vmboer-die-te-stom-is-om-te-werken-topique.
thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef tonks het volgende:
@ Heijnen WoW topic deel 127: working as intended
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Stacked niet als hij 2x procced op hetzelfde wapen. Maar 2 afzonderlijke wapens die proccen zijn toch 2x 120agi.
maar nawien heeft hier wel gelijk inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik ben nogmaar 41, en te lui om te levelen lol, ik ben een healadin dus tja ik had het een keer gehoord van mongoose. Ik doe toch 81+ healing/intelect.
jou replyquote:
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.quote:
dus echt je beste maten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:46 schreef BartK. het volgende:
[..]
Weetje, ik heb vrienden zat, maar ik heb 3 vrienden waar ik echt bij kan als er wat ergs is oid.![]()
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
healing meter hoef je niet te checken voor je unbuffed healing
toch bedankt voor het proberen![]()
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijdens de match ... is ie nou zo moeilijk ...![]()
![]()
<-quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
tijdens een boss fight ga ik echt niet op de healing meter kijken.
ik zet die pas aan na een boss fight om zo slackers te kunnen spanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |