ah tofquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
ben Mira de gitaarpartijen aan het leren
ja, is wel fijn om een beetje door te kunnen gaanquote:
Ja afstand is wel kut bij een bandquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja, is wel fijn om een beetje door te kunnen gaan
Ja en ik wil een keer weer naar een concert van julliequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef Cynic het volgende:
moet ook maar even kijken hoe we dat in de toekomst gaan doen...
wil graag ook wel weer een keertje optreden ofzo namelijk
Heb je al een verlagingset, spinner-velgen en folie voor op de ramen besteld?? Of worden die gratis bijgeleverd??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, idd, dat bracht mij ook nog aan het twijfelen..
vergeet niet de subwoofer en 8 dvd spelers met breedbeeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je al een verlagingset, spinner-velgen en folie voor op de ramen besteld?? Of worden die gratis bijgeleverd??
Spinner velgen, en dan de automat-kunststof uitvoering, dat lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je al een verlagingset, spinner-velgen en folie voor op de ramen besteld?? Of worden die gratis bijgeleverd??
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Spinner velgen, en dan de automat-kunststof uitvoering, dat lijkt me wel wat!
oh wat had hij dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:52 schreef Cynic het volgende:
Oefenen ging lekker, meeste liedjes zitten er al in. Alleen voorlopig nog zonder Dennis want die is onlangs geopereerd. Dus nog steeds zijn we niet compleet![]()
ai dat hoor je vaak trouwens hebben mensen zulke zwakke liezen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Cynic het volgende:
Liesbreuk
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Cynic het volgende:
Nouja hij had het kennelijk dus al zijn hele leven
had ik al gelezen inderdaad....erg akelig...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden: het condoleance topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |