Goede vraag y...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:40 schreef yvonne het volgende:
Zeg, hebben jullie buiten baardgroei nu allemaal verkering?!
Waar is huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:http://wiki.fok.nl/index.php/Hakketee http://wiki.fok.nl/index.php/Batsie
Ow, dan lag ik een beetje achter wat Cynic betreft, de rest is bij mij bekendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij wel allemaal hoor weber
SM, Cynic, Zwansen, PP, jij en ik
alleen tierce en cccp denk ik niet![]()
(bij de mannen dan) en natuurlijk onze ultieme frollie magnetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef Cynic het volgende:
Baardgroei is wel altijd een constante factor geweest![]()
Zie je nou, jullie zijn saai geworden, en sinds die centrale kuttopics ben ik jullie kwijtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij wel allemaal hoor weber
SM, PP, Cynic, Zwansen, jij en ik
alleen tierce en cccp denk ik niet![]()
Dat is ook een schandalige uitvinden voor de verzuurde feedbackhoeren hier op Fokquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je nou, jullie zijn saai geworden, en sinds die centrale kuttopics ben ik jullie kwijt
doe er wat aan! het tweede gedeelte dan bedoel ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je nou, jullie zijn saai geworden, en sinds die centrale kuttopics ben ik jullie kwijt
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:08 schreef Cynic het volgende:
ik ben voor.
maar in augustus komt er ook nog een. een kleintje, zoals het er nu uitziet. Met BB en ondergetekende![]()
ja regel jij weer eens zo'n barbeque !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:06 schreef SuperWeber het volgende:
Over meets gesproken...
Ergens in November ofzo??
Ik ben mezelf al jaren kwijt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Acda en de Munnikquote:
Da's misschien wel een goed plan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja regel jij weer eens zo'n barbeque !
wie ?quote:
Ceeeeeeeedeeeeeeeeeeee van jouw, Ceeeeeeeeedeeeeeeeeeeeh, van mij. CD van ons allebeihei, maar gekregen van mijn moeder, van mijhijn moeder, dus van mij...quote:
we zijn nu trouwens bij topic 442quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kregen jullie al bij jullie 1000ste topic, kleurtje en zulks
Ja sjezus Cynic, jullie worden saai!
Zo'n toffe, waar het gas na 15 minuten op blijkt te zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja regel jij weer eens zo'n barbeque !
nee zo een waar zelfs de hond het vlees niet meer lust, maar dat was volgensmij pre-gpdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Zo'n toffe, waar het gas na 15 minuten op blijkt te zijn?
het is tenminste een meetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Zo'n toffe, waar het gas na 15 minuten op blijkt te zijn?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we zijn nu trouwens bij topic 442
250quote:
dat dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
250/300/400 of bij het zoveel jarig bestaan?
jeh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef yvonne het volgende:
Duidelijk!
was dat die keer toen alle topics ver GPD warenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef SuperWeber het volgende:
Als ik het me goed herinner was het bij het 2 jarig bestaan...geil was dat tagje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |