Totale bullshit. Je mag er op zeer veel plekken mee varen. Op veel plaatsen geldt namelijk geen snelheidsbeperking.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef jerommeke88 het volgende:
Behalve dat je er (1 of 2 uitzonderingen daargelaten) nergens mee mag varen in Nederland ....
Het gaat niet alleen om de snelheidsbeperking. Er zijn genoeg plaatsen waar het gewoon verboden is. Bijvoorbeeld op het Veluwemeer. Heb er daar vaak genoeg van t water geplukt zien worden, ook al vaarden ze maar 15 km/h...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totale bullshit. Je mag er op zeer veel plekken mee varen. Op veel plaatsen geldt namelijk geen snelheidsbeperking.
Je moet echter wel een vaarbewijs hebben. En het ligt aan het gebied waar je wil gaan varen of je Klein Vaarbewijs I of Klein Vaarbewijs I en II nodig hebt.
Verder heb ik geen verstand van de apparaten zelf...
Zoek maar op in het BPR of het RPR, daar zijn namelijk jet-ski's en waterscooters verboden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totale bullshit. Je mag er op zeer veel plekken mee varen. Op veel plaatsen geldt namelijk geen snelheidsbeperking.
Je moet echter wel een vaarbewijs hebben. En het ligt aan het gebied waar je wil gaan varen of je Klein Vaarbewijs I of Klein Vaarbewijs I en II nodig hebt.
Verder heb ik geen verstand van de apparaten zelf...
Het verschil in model, met jetski bedoelen sommige de staande modellen, met waverunner/waterscooter de zittende modellen. Het zijn jet-motoren met impellor, als je redelijk let op olie, accu e.d. dan moet zo'n apparaat gewoon lang genoeg meegaan lijkt mij, Sea Doo Bombardier, Honda, Yamaha etc. zijn niet de minste merken immers.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi, vorig weekend heb ik voor het eerst een waverunner gehuurd, 130pk, en een halfuurtje rondgescheurd. Dit vond ik zo ontzettend cool, dat ik er nu serieus aan zit te denken er zelf eentje aan te schaffen. Echter, ik heb 0,0 verstand van die dingen.
Zijn er hier mensen met ervaring, of kent iemand een website met advies? Waar moet ik op letten? Hoeveel kost het onderhoud? Hoeveel uur gaat zo'n ding mee voordat je wat probleempjes kunt verwachten? Etc etc.
Zelden zo'n bekrompen mensen gezien...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Nederland kutland.
Gelukkig woon ik nu nog in de USA waar alles kan en mag
Hypocriet?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:15 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zelden zo'n bekrompen mensen gezien...![]()
Zeggen dat je je eigen vriendin daar flink neukt haal je al bijna de televisie mee in dat land, poe wat spannend!![]()
Wie niet?quote:
Omdat ze in Amerika hard moeten lachen om Import-Rednecks?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
als alles echt zo geweldig daar is, wat doe je dan nog hier op een NL's forum![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat ze in Amerika hard moeten lachen om Import-Rednecks?
In ieder geval mag in de VS heel veel meer dan in Nederland. En alles is goedkoper.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:09 schreef KneusTeun het volgende:
Het is net zo waardeloos als zeggen dat in amerika alles mag!!!
iddquote:Op maandag 30 juli 2007 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In ieder geval mag in de VS heel veel meer dan in Nederland.
Ik woon al een tijdje in Alabama, en ja, het is hier echt wel goedkoper. Huizen, auto's, brandstof, belastingen, electrische spullen etc etc etc. Véél goedkoper. Maarruh... Jij schijnt het beter te weten, terwijl je zelf niet eens in de VS woont?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
kerel alstjeblieft zeg als je onzin wil lullen dan ga je maar met je moeder lullen.
Tuurlijk is niet alles goedkoper in amerika,das echt het stomste wat ik ooit gehoord heb.
Maar goed ik laat je lekker in die waan ( net als die andere domme rednecks! gelukkig zijn er ook nog wel wat amerikanen met gezond verstand).
Ik zal eraan denken als ik met kuitkramp in de kruitdamp de jonko uitstampquote:Op maandag 30 juli 2007 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In ieder geval mag in de VS heel veel meer dan in Nederland. En alles is goedkoper.
goedkoper is niet altijd beterquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje in Alabama, en ja, het is hier echt wel goedkoper. Huizen, auto's, brandstof, belastingen, electrische spullen etc etc etc. Véél goedkoper. Maarruh... Jij schijnt het beter te weten, terwijl je zelf niet eens in de VS woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |