via deze link gaat het niet goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef wonder8 het volgende:
Hej allemaal, aangezien ik tegenwoordig geen kabel meer heb vroeg ik me af of HNTM op internet te zien is? Ik heb het bij rtl gemist geprobeerd maar daar krijg je alleen de eerste 9 minuten te zien. Iemand tips? Alvast bedankt! Groetjes
ken ik u?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef MevrouwLili het volgende:
Nee da's maar 9 minuten.... Raar, want bijvoorbeeld Expeditie Robinson is wél helemaal te volgen (tot nu toe).
Ik wil ook graag de hele aflevering zien. Zit nu in Noorwegen en heb dus geen RTL.
ah, ik ken u.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Als jij Joor kent, dan ken ik u![]()
Ja gek he, als eindelijk de eerste aflevering over het scherm rolt, en het enkel terugblikken op ouwe afleveringen blijkt te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 05:44 schreef giogio het volgende:
wat is iedereen toch negatioef zeg pffff
ken t wat gezelliger
Ze heeft een tijdje als model in Istanbul gezeten geloof ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:16 schreef liesell het volgende:
Och arme![]()
Wat is haar link eigenlijk met Turkije? Ze zit ook in een clip van een Turkse zanger, dat is al 2![]()
O, het was niet mijn mening, ik quote Kim in het programma...quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:37 schreef duivelin1 het volgende:
ze is wel erg mooi, itt sommige wannabees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |