Oh echt?! Oh nee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
Arghhhh dat had ik nog helemaal niet gezien, dat die idiote muts, die omhooggevallen troela uit Idols, ook bij de HNTM meiden zit. Ik zat gewoon te jubelen dat ze niet doorging bij Idols, nu zijn we er nog niet vanaf
Ik mag toch echt hopen dat ze er als eerste uitvliegt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh echt?! Oh nee!
Ik zei nog tegen mijn vriend, die staat bij het verkeerde programma auditie te doen. Wat een kotselijk wijf.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Verbal het volgende:
Maaaaar, vorige week wel Bodilletje weer gezien...Die had de vorige reeks ZOOOOOOOOO moeten winnen
V.
Dat geeft me goede hoop. Thanksquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Toeps het volgende:
Ach, de screening van HNTM was 16 augustus, de Idols auditie in Eindhoven was op 15 september. Dus ver in HNTM zal ze niet gekomen zijn denk ik.
Klopt idd, dacht ik gister tijdens de herhaling van Idols ook al aan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Toeps het volgende:
Ach, de screening van HNTM was 16 augustus, de Idols auditie in Eindhoven was op 15 september. Dus ver in HNTM zal ze niet gekomen zijn denk ik.
Schrijft? Waar zie ik haar schrijven dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:17 schreef Verbal het volgende:
Ik niet. Ik vind haar echt verschrikkelijk. En daarnaast is het net Dumbo... zulke grote oren.
Ze schrijft wel heel erg leuk, helaas
V.
misschien heeft hij het over daphne deckers?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Schrijft? Waar zie ik haar schrijven dan?
Da's ook de reden dat ze in mijn ogen geen kwaad meer kan doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:17 schreef Verbal het volgende:
Ik niet. Ik vind haar echt verschrikkelijk. En daarnaast is het net Dumbo... zulke grote oren.
Ze schrijft wel heel erg leuk, helaas
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |