quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik een blunder begaan.
Kan ik het goedmaken?![]()
door tieten te posten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik een blunder begaan.
Kan ik het goedmaken?![]()
Vandaar dat je altijd zo stil was als fets in de buurt was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
in de buurt van schone dames/vrouwen/meiden/whatever ben ik sprakeloos
daar durft niemand wat tegen te zeggen, voordat dat wijf spastisch begint te mekkeren, en jij kan het wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo stil was als fets in de buurt was.
Astrid, j'adore.quote:
Mwhaha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Astrid, j'adore.
Je suis desolé.![]()
Tu est une fille magnifique et parfaitement.
Joah, t is n schier wichtje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Astrid, j'adore.
Je suis desolé.![]()
Tu est une fille magnifique et parfaitement.
Daar had ik geen last van, Fets had respect voor mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar durft niemand wat tegen te zeggen, voordat dat wijf spastisch begint te mekkeren, en jij kan het weten
Whehe, zoiets zou je horen ja, als ze van een flat afspringt.quote:
Kan ze die trappen wel opkomen dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, zoiets zou je horen ja, als ze van een flat afspringt.
en het zou een ernstig groot gat achterlaten.
Linkshandigen aan de macht !quote:
Genoteerd en je kan waarschijnlijk meerijden met de auto, als je wil.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
Gooi mij ook maar bij die misschiener. Groningen![]()
heb jij mij laatst toegevoegd op msn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:06 schreef remlof het volgende:
Het gaat hier nog steeds echt he-le-maal nergens over he? Het zou me niet eens verbazen als de grootste postopkrikkers in dit topic zich niet eens laten zien op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |