Een apart geval. Won de Olympische Spelen met Nigeria, kon ook echt goed voetballen, behendig, technisch. Maar is toch nooit helemaal doorgebroken. Meer een cultheld dan een clubheld. Heeft 3 WK's gespeeld, maar toch is er bij mij altijd zoiets gebleven van: Er zat meer in. Waar het misging, ik zou het niet weten. Bolton Wanderers is toch niet echt een topclub te noemen, hoewel hij daar best had kunnen belanden. Voor mij is hij in zijn interlandcarriere groter gebleken dan in zijn clubcarriere. Een 7,5quote:
Sorry is helemaal niet de bedoeling. Macht der gewoonte omdat ik vaak degene ben die dit topic in leven houdt. Excuses als ik in je wielen heb geschoten. Was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:43 schreef Smeich het volgende:
Ow, dus Tong alleen is bevoegd om spelers te selecteren voor een beoordelingsgesprek?
Ik heb gewoon geen idee wanneer een nieuwe wordt gekozen, zit niet echt een logica in geloof ik, anders had ik Mendieta hier natuurlijk wel een keer neergezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry is helemaal niet de bedoeling. Macht der gewoonte omdat ik vaak degene ben die dit topic in leven houdt. Excuses als ik in je wielen heb geschoten. Was niet de bedoeling.
Aha, ja ik vind het zoals het nu gaat ook wel makkelijk. 1 iemand die het een beetje in de gaten houdt, en als iemand graag wil dat iemand aan bod komt, gebeurt dat ook wel, zie je nu met Jay Jay.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
Als een voetballer niet loopt zeg maar post ik een nieuwe. Wacht een dagje ofzo. Het staat iedereen vrij een nieuwe te plaatsen. Maar niet te snel je moet een speler wel de kans geven
Ja. Resultaat? Wonnen Olympische Spelen. Maar daarna?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:28 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij speelde Nigeria al in dienst van Okocha
Okocha deed toen niet mee. Ze speelden in dienst van Kanuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. Resultaat? Wonnen Olympische Spelen. Maar daarna?
Okocha deed toen wel mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Okocha deed toen niet mee. Ze speelden in dienst van Kanu
quote:FINAL
Athens, August 3, 1996.
Nigeria 3-2 Argentina
Nigeria: Dosu, Obaraku (61' Oruma), West, Okechukwu, Babayaro, Oliseh,
Ikpeba (74' Amunike), Okocha (59' Lawal), Babangida, Kanu,
Amokachi.
Argentina: Cavallero, Zanetti, Ayala, Sensini, Chamot, Bassedas, Almeyda,
Ortega, Morales (58' Simeone), Lopez, Crespo.
Ik zou geen seizoenkaart kopen alleen om mijn team het andere team te zien verslaan, ik wil voor dat geld ook vermaakt worden. Okocha krijgt van mij een 9, voor zo'n speler zet ik de tv aan. Dennis Rommedahl een 6-, rent hard en een redelijke controle over de bal, maar zal nooit een topper worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:04 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er ook van genieten. Maar winnen is nu eenmaal belangrijk in het voetballen. Dan kun je vaak beter een ball passen dan opzoek gaan naar eigen succes.
20? Zal wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:30 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijp je niet aan 20 beslissende voorzetten ?
20 beslissende voorzetten???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ie niet veel techniek heeft. Maar toch gaf ie 20 beslissende voorzetten bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |