Nadie kent Natasja net 3 wekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:42 schreef Kimberleyy het volgende:
Amanda maakt zich erg zorgen..ze huilt nu.. wel lief
Nadia ook, moet ik erbij zeggen![]()
amanda natuurlijk die is het meest naturel in haar verdrietquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
OMG... die traan van Nadia......... And the Oscar goes to............
Die van Amanda geloof ik zeker, die van Nadia nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
de grap is dat ik ook nog haar tranen geloof. Als je zolang met iemand zit, dan ga je haar vanzelf missen
En bijna altijd koken, en schoonmaken, en troosten en soms heel adrem zijn met soms leuke opmerkingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas snapt het niet meer
Amanda: Wat snap je niet meer
Natas: dat kan ik niet zeggen
De buren hebben toestemming gegevenHopelijk, wegwezen het enige wat ze heeft gedaan is tussen ruzies van Brian en Huub gestaan, helaas... Dag daaag
Tas is helemaal niet in de war, die is blij dat ze haar eruit willen stemmen, maar kan dat natuurlijk nooit toegeven als ze haar borg wil houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
tas zegt in de war te zijn ............sjah ze dacht natuurlijk onschendbaar te zijn......en de febo is van gedachten veranderd?
Amanda's tranen geloof ik absoluut. Nadia..ja, die huilt al als er een dood wormpje in haar appel zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
de grap is dat ik ook nog haar tranen geloof. Als je zolang met iemand zit, dan ga je haar vanzelf missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |