Ze zijn naar de parenclub Fun4Two geweest, aldus de terugkomers.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke zitten samen in een kledingkast![]()
Nee hoor, niet bewust, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je maak ons blij met een dooie mus![]()
Helaas is Lieke daar niet goed in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke plannen. Huub gaat met Jaap praten. Lieke moet niet met Nadia praten, en niet pushen bij Amanda.
Huub in de sauna uit de kast gekomen en nu weer terug erin??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke zitten samen in een kledingkast![]()
Dat laatste kon ik ook niet verstaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef Dark het volgende:
Huub zegt tegen Lieke - Niet pushen!
Nadia doe we in de conference call?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef Darklight het volgende:
Heeft iedereen al hun stem uitgebracht?
dat zijn brieven die ze heeft geschreven en Achter zorgt dat ze verzonden wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bewust, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?
Of we gaan met zijn allen een aktie voeren tegen RTLquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:29 schreef rooie3 het volgende:
Nou daar zijn we dus mooi klaar mee.Baal er best van dat er straks geen streams meer zijn.
RTL heeft 100% zeker sowieso al hoofdpijn vanwege de overname van 10quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of we gaan met zijn allen een aktie voeren tegen RTL![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |