Kan je na gaan hoeveel domme mensen er op NowLive zitten!
Nee, is niet mijn mening maar een puur feit.
Toen dat gedoe tussen die 6 en H en L was, hebben mensen daar naar de tweede kamer brieven lopen sturen. Sterker nog er staat daar op het forum een oproep tot actie om 112 te bellen, de Politie en naar Nova!
Nee, dat topic is idd slim snel genoeg weg gehaald, stel je voor dat NowLivers een slechte naam krijgen na de media nu over hun verslaafde programma.
Wat men daar vergeet (zal de leeftijd wel zijn van de forumers daar ?) is dat ze ook hun fan Huubje er mee hebben!
En wat waren ze blij dat er stenen door Tilly's studio zijn gegaan. Wat waren ze blij dat Tilly niet meer komt, dat mensen die er gewoon werkte voor de bewoners het nu laten afweten door Nowlive's domme actie!!!
En wat nu ? Nu gaan al die verslaafde klagen over dat de streams 1 te saai zijn. of 2. de streams gaan uit als er ruzie is! (Vind je het gek? Met zo'n site als nowlive? Logisch dat de programma maker denkt die mensen zijn niet helemaal 100% snel de streams uit anders hebben we nog meer problemen!)
En nu waren ze allemaal tegen een stop van de gouden kooi en nu is het weer niet goed.
Ow nee Huub moet winnen he ? Maar helaas het is een programma een race met meer deelnemers dan jullie fan.
Ik weet zeker als Huub dit zou weten hij niet zo blij was dat ie zulke DOMME en ik herhaal DOMME achterlijke idioten als fans heeft, ondanks een vliegtuig in de lucht!
Talpa uitschelden aan de telefoon, via email, en via de fax!
Dus als je geen streams meer krijgt te zien, als je geen acties meer ziet.
Als het te saai voor woorden is geworden?
Is er maar 1 site die je mag bedanken en dat is NOWLIVE.EU!
(Y) knap werk van die amateurs om voor ONS te bepalen wat wij wel willen zien en wat niet.
Iemand ook de politie gebeld toen Amanda vreemd ging met Huub ?
Iemand ook de politie gebeld toen in GTST Ludo sanders gemeen werd tegen zijn mede spelers?
Geen woorden voor dat die mensen 24/7 zich zo laten meesleuren en denken HET programma te kunnen sturen en bepalen.
Ik heb het alleen over mensen die zich aan gesproken voelen en hier schuldig aan zijn. Dus totaal NIET over de mensen hier ookal zijn ze daar lid en afgunst hebben tegen deze acties, die bedoel ik dus niet!
Ik heb het tegen de mensen die zeggen een hekel te hebben aan zinloos geweld (alsof geweld uberhaupt zinvol is) Maar goed die mensen die dat zeggen, maar wel mee doen aan acties als hun fan het effe moeilijk krijgt.
Als de streams saai zijn of stoppen is dat door de schuld van DIE mensen en NIEMAND anders.
Omdat 10 niet alles laat zien, er vaak spelers naar de buren moeten hebben zijn hun eigen regels, mee eens of niet er zit een UIT knop op je PC en TV.