quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:57 schreef Swiffer het volgende:
oh en gefeliciteerd en sterkte hahaha (tweelingen zijn veel werk, ik ben er zelf ook 1)
Ik kan niet eens fatsoenlijk tekenen, laat staan schilderenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb voor een vriendin toendertijd 2 mooie houten dozen beschilderd met de afbeelding van het geboortekaartje, en de namen en datum enzo.
Ze was er heel erg blij mee
dat kan je ook laten doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk tekenen, laat staan schilderen![]()
ja of bij mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kan je ook laten doen(bijv. bij www.opeenrozewolk.nl )
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet nog eens een site voor mezelf knutselen ja, maar dat komt er steeds niet van
http://www.hetleukstekraamkado.nlquote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef Xennia het volgende:
Ik heb voor het zoontje van mijn zus een klok laten maken van zijn geboortekaartje
krentquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor... en dan krijg jij van mij een factuur
Dat is wel een heul grappig ideequote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef Xennia het volgende:
Ik heb voor het zoontje van mijn zus een klok laten maken van zijn geboortekaartje
Ik heb het niet zelf bedacht, het stond op de al eerder genoemde site. Je kunt ook schilderijen laten maken met de naam van de kinderen erop, of een voorleesboek waarin de namen van de kinderen de hoofdrollen zijn. Dat ga ik geven voor zijn eerste verjaardag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |