quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:46 schreef TALIN het volgende:
we have an intruder!
naais!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blêrgh, ik wil vakantie..
Gelukkig is het over ruim een dag zover..
Pas hem aan verdulleme!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
swaai?
Swaai??
met een moederneukende S?????.
Die gebruik ik bijna niet, vrijwel alleen maar mijn User history.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
n00bL30n
Vergeet deze niet op 'ja' te zetten, scheelt een hoop scrollen
[..]
Ey swaai, jeweettog.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
swaai?
Swaai??
met een moederneukende S?????.
Ach, Hittewijf heeft gewoon een beetje de bokkenpruik op vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef TALIN het volgende:
is et weer niet goed?
Hoezoquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, Hittewijf heeft gewoon een beetje de bokkenpruik op vandaag.
quote:
Viva FireFox! Arrrrrrrrrrrrrrribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
God, het geduld dat Danny heeft soms.
Ik zou echt elke jankerd die weer loopt te miepen over die paar adjes er definitief afknikkeren zeg.
Wederzijdse afhankelijkheid, mijn beste.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Fx suckt ook.
Ik zie echt met al dat soort dingen niet in waar mensen zich druk om maken, een paar adjes onderin, so fucking what???
En Danny maar (op zijn manier dan) beleefd antwoord geven op die jankerds. Ban, klaar...
Neuh, het zijn altijde dezelfden die FB volspammen. Die ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wederzijdse afhankelijkheid, mijn beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |