Hoeveel PK heeft de Seat anyway? Rond de 250 was meen ik de limiet voor voorwielaangedreven auto's om nog enigszins het vermogen kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:56 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, trouwens. Ik zei toch dat er iets met de koppeling van Tim aan de hand was? Dat ie slipte?
Wij laatst naar de autoweg en dan vanuit zijn 2 heul hard optrekken.
Maar zijn wielen draaien gewoon door. Niet de koppeling.
We deden het later ook nog even met de TCS uit. Best raar gevoel.
Weten we eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft de Seat anyway? Rond de 250 was meen ik de limiet voor voorwielaangedreven auto's om nog enigszins het vermogen kwijt te kunnen
Scheelt trouwens wel weer een dure reparatie als het de koppeling niet was
masterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb meer stickers achter op mn auto dan BoJo
Prachtigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kwam laatst een Bob Marley tegen.
Zijn auto zat vol met stickers (en dan bedoel ik echt vol-vol! De stickers zaten zelfs over elkaar heen geplakt) van Jamaica, Wiet, Bob Marley-shizzle. Zijn auto onder kralen, hangertjes. Zijn stoelen waren bekleed met kleurrijke gehaakte dingen. Snoeihard de muziek aan.
Maar ik kon er geen foto van maken![]()
.
Late reactie: een lexusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef Paladijn het volgende:
Waar ken ik die quote toch van lexxx?
Wat voor auto is dit trouwens, opvolger Nissan 350z?
[afbeelding]
auto is van een collega van mij die even wat kwam ophalen met haast. Toen hij buiten kwam stond de boom er op ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan zet je een boom op het dak ven je golf?
je kan ook gewoon niet posten, dat je gaar bent weten we inmiddels welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef Alfisti het volgende:
gaar...
Ik niet alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet posten, dat je gaar bent weten we inmiddels wel
quote:Richard says:
gaar
Bo says:
uhu me 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |