Staat er dus wel, met erachter eenquote:
Voor jou is dat de meest optimale route inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga niet meer over Zuiderburen als ik vanuit Groningen kom, ik vind het makkelijker om bij Wassenaar de stad in de gaan.. of helemaal de stad niet in, en bij Marssum langs.
Normaliter laat men de auto niet meteen op nederlands kenteken zetten ivm dat bedrag myaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
't gaat over 't BPM-bedrag?
Ja, dat is enorm om. Doe ik uit mn wekr ook altijd. De heenweg is 4 kilometer, de terugweg 20quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor jou is dat de meest optimale route inderdaad
Is bij Marssum langs niet erg om trouwens?
Ach ja. Nederland is een kutland wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Normaliter laat men de auto niet meteen op nederlands kenteken zetten ivm dat bedrag mya
Eigenlijk is het ook gewoon ziekmakend dat je bij het kopen van een auto 40+ % aan lucht koopt, die vervlogen is na het overschrijven van het kentekenbewijs.
Tintelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn voet slaapt. Kietelt. (Edit: alhoewel, het kietelt niet echt, maar je weet wel, dat rare gevoel wat je niet thuis kan brengen. Dus noem ik het maar kietelen)
Dan doe je 't raampje open en roep je naar een van die mensen die op de bus staan te wachten: "Ej, komt er iets aan?".quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik reed trouwens bijna de Honda kapot op een sjonnie in Groningen
Bij het uitrijden van de straat waar mijn kantoor zit staat een bushokje direct naast de splitsing, waardoor je voor je bij de t-splitsing bent altijd even naar rechts moet kijken... daar zag ik niets, dus rij door kijk links en nog eens rechts... niets. Dus ik rij vrolijk de t-splitsing op tot mijn car-poolende collega begint te piepen dat er een auto van rechts komt.. kijk nog eens, zie niets en rij door - en toen zag ik'm in mijn achteruitkijkspiegel best hard remmen
Vervolgens is ie een stukje achter me aan gereden met af en toe even koppeling en gas vol ingedrukt![]()
Aan de andere kant, welke randdebiele ov-reizende kutambtenaar zet dan ook op die plek een bushokje neer. Zodra er mensen staan te wachten op een bus zie je het verkeer van rechts amper.
Tintelen doet ie toch als ie echt slaapt-slaaptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tintelen
Maar redelijk irritant inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |