sja weet het niet, ik ga vliegtuigen verschrikkelijk missen denk ik. Vind ik geweldig in gta-sa om gewoon ff rond te gaan vlieegn en kijken wta ik kan kloten. en sommige andere veranderingen lijken me helemaal niks.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
WMC doet het weer
zomaar ineens van de één op andere dag![]()
Zit vliegen er niet in?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja weet het niet, ik ga vliegtuigen verschrikkelijk missen denk ik. Vind ik geweldig in gta-sa om gewoon ff rond te gaan vlieegn en kijken wta ik kan kloten. en sommige andere veranderingen lijken me helemaal niks.
Vast wel, maar nu even niet. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef Bastard het volgende:
Geen Blue Dragon? Geen Mass Effect?
Nee, wel boten.quote:
Hmm, juist de grootte van het spel vond ik cool in de andere delen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, wel boten.
Deze GTA wordt geweldig Gijs. Het gaat niet meer om een groot (leeg) gebied, maar een compacte realistische stad! Dus kleinschaliger, maar toch uitgebreider!
Dit spel is ook groot Gijs! Alleen is alles veel dichter bij elkaar. Groots in plaats van groot. Dus meer in de diepte dan in de breedte zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:08 schreef Bastard het volgende:
Hmm, juist de grootte van het spel vond ik cool in de andere delen.
Dit deel ziet er gewoon praat uit hoor, en je kan een hoop shit die leuk of grappig zijn... ik wacht even op goede previews nog.
Lijkt op een goed excuus wat je geeft aan je vriendin over je te klein geschapen geslachtquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit spel is ook groot Gijs! Alleen is alles veel dichter bij elkaar. Groots in plaats van groot. Dus meer in de diepte dan in de breedte zeg maar.
Goh, dat was een vage zin.
Doping-circus intussen.quote:
PGR4 komt ook in september.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Army of two 15 november
dacht dat tie naar 2008 was uitgesteld >>>>
In 2008 gaan alle 360's definitief kapotquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PGR4 komt ook in september.
Trekt M$ zich volgend jaar uit de gamesmarkt terug ofzo? En moeten alle games nu nog snel even verschijnen.
Nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ine_twist.html?p=1,1
Vriendin belde net dat ze vanacht bij d'r moeder slaapt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
Yep.. 2 volle dagen genieten van mn dochters, alleen!![]()
De molheid!
Monkey Island was een leuk spel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
Na jaren Solitaire en FreeCell, eindelijk een nieuw spel-voor-tijdens-het-poepen
[afbeelding]
Die blijheid als ie alleen kan zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vriendin belde net dat ze vanacht bij d'r moeder slaapt.
Morgen pas ophalen rond 14.00 uur.
Ff chillen.![]()
Het is allemaal vrij simpel, maar wel grappig als je de films hebt gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:27 schreef Bastard het volgende:
Ik heb die demo serieus geprobeerd en vond het na een uur zo ruk
Heerlijk he, wil ook niet meer anders.quote:Op maandag 30 juli 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, zitten goeie platen tussen hoor!
Mp3 op cd, wat een uitvinding
Hop mapjes er op, branden maar.. heb die 4 sensation cd's en de mixen er op en had nog ruimte overquote:Op maandag 30 juli 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heerlijk he, wil ook niet meer anders.
Wij hebben op de planning staan dat we laminaat leggen bij ons in de slaapkamer met de zomervakantie.. heb ik zin inquote:Op maandag 30 juli 2007 08:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
duurt nog ff voor ik fatsoenlijk tijd heb maar het leeghalen gebeurd langzaam maar zeker
Ja je had nog dik 250 mb over.quote:Op maandag 30 juli 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hop mapjes er op, branden maar.. heb die 4 sensation cd's en de mixen er op en had nog ruimte over
Blinde koper dusquote:Op maandag 30 juli 2007 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Blood Diamond gezien.
Praat film hoor!
Absoluut.quote:
Leuke film wel he.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Blood Diamond gezien.
Praat film hoor!
Is primaquote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuke film wel he.
B heb hem anders wel voor je.
98% van de films die ik heb zijn allemaal legaal hoor.. dus stuk of 275 denk ik zo.quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:45 schreef Bastard het volgende:
98% van de films die ik heb zijn allemaal legaal hoor.. dus stuk of 275 denk ik zo.
En door de loop van de tijd heen zie je dat die dingen niks meer waard zijn.. dus echte uitblinkers koop ik dan weer wel, de rest is leuk om te zien, ook gebrand.
Zoals JackAss 2, ik denk niet dat ik die zou kopen, maar hij is erg lachen om te zien
Gijs die Dana mix op minuut of 36... ik werd helemaal gek!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuke film wel he.
B heb hem anders wel voor je.
Geef ik ook wel ff mee samen met Hot Fuzzquote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is prima![]()
En die maya film zijn we vergeten laatst... ik weet niet of je je ouders nog ziet deze week anders ff aan hun meegeven, ik zie ze dit weekend ja.
Downloaden doe ik ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Ik ben meestal te lui om te downloaden of naar de videotheek te rijden.
Maar Blood Diamond is wel de moeite waard om te kopen hoor.
Terecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs die Dana mix op minuut of 36... ik werd helemaal gek!Die toeters!!
Thanks Gijsquote:Op maandag 30 juli 2007 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geef ik ook wel ff mee samen met Hot Fuzz
Rij er straks wel ff langs.
Niet genoeg hebben aan 7 gigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Ruimteproblemen voor Project Gotham Racing 4
Anders gebruik je betere compressietechnieken, of zet je de game op 2 DVD's.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Niet genoeg hebben aan 7 gig
Ik kan ook zat redenen bedenken om maar over die 7 gig te komen... laten we 106 levels in Halo3 stoppen met 80 verschillende wapens en 50 man in een online gamen.
Gewoon je bek houden en maken die shit.
Beetje oud...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat zijn die meiden van K3 toch leker hey
Geile zaadvragende sletten zijn het!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Volwassen vrouwen die zich als jonge meisjes gedragen en daardoor iets geils hebben.quote:
En die donkere lijkt wel al 3 jaar zwanger ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Altijd korte rokjes en strakke shirtjes aan
Oya Lé Lé !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Als het goed is heb je vandaag post. Eindelijk.quote:
Maar bestel er nooit onlinequote:
Ja jammer.. maar ik speel toch liever MPquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
Tis nog wel de vraag of Halo 3 co op bevat in de sp.![]()
Halo 3 vier speler coöperatief via Xbox Livequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
Tis nog wel de vraag of Halo 3 co op bevat in de sp.![]()
Bericht zie ik nu overal online.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Halo 3 vier speler coöperatief via Xbox Live
31 Juli 2007, geschreven door Welkers
Vandaag werd in onze hoofdstad bekend gemaakt dat de langverwachte titel van Bungie; Halo 3 met vier spelers coöperatief online gespeeld kan worden.
In een persconferentie van Microsoft en Bungie, gehouden in Amsterdam, kwam dit nieuws vandaag aan het licht. Bovenstaande houdt in dat je met maximaal vier vrienden, of onbekende, de singleplayer missies samen kunt spelen via het online netwerk van de Xbox 360; Xbox Live.
bron
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
tis veel te rustig hiero. tword tijd dat dikke, pluisje en de neger weer mee komen posten
Nope, vanochtend aan mijn oog geopereerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Bastard het volgende:
Kepler is weggewaaid, Roy zit op zn vriendin, Struik heeft vakantie en zit chronisch aan Forza, en de rest is aan het werk!
Maar alles na wens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope, vanochtend aan mijn oog geopereerd.
Zo'n chirurg verstaat onder een "kleine snelle ingreep" toch wat anders als ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/117(...)met_kettingzaag.html
Ja, alles ging gelukkig goed. Ook weinig napijn. Morgen terug om het verband eraf te halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef gijsje79 het volgende:
Maar alles na wens.
Voor hun is het dagelijks werk voor jou is het een hel.
Auwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope, vanochtend aan mijn oog geopereerd.
Zo'n chirurg verstaat onder een "kleine snelle ingreep" toch wat anders als ik.
Blijft een leuk filmpje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox weer terug
Halo3 filmpje gezien.. moest bijna huilen,... zo mooi
Nee was niet stuntman.. iets van racen met zn allen en dan dingen kapot rijden, weet ff niet meer hoe die heet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Ja die stuntman is niets he, kan je beter voor Flatout gaan leuk spelletje.
Dan zal dat wel flatout zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee was niet stuntman.. iets van racen met zn allen en dan dingen kapot rijden, weet ff niet meer hoe die heet.
Heb je m gekocht?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zal dat wel flatout zijn.
Vermaak me er best mee.
Best wel.quote:
Moet er nog een stuk of 30quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:00 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je deze al Struik?
[afbeelding]
Verder nog wat meegemaakt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet er nog een stuk of 30
Eergisteren, garage opgeruimt, en naar Ikea geweestquote:
Het weggooien van het gele briefje betekent niet dat je geen acceptgiro meer krijgt hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef Magneet het volgende:
zow, ff een snelheidsboete laten seponeren aka door de shredder laten gooien
neuh, had een bon gekregen dat ik om 3.48h ergens geflitst was. ff gebeld met het verkeershandhavingsteam daaro en de foto laten bekijken. Op het kenteken stond geen 1 zoals ik wel heb sinds een paar maanden omdat me plaat pleitte was. Bon wordt geseponeerd dus hoef niet eens bezwaar in te dienen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het weggooien van het gele briefje betekent niet dat je geen acceptgiro meer krijgt hoor
Oh dus was iemand die op jouw gestolen kenteken rijdt dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh, had een bon gekregen dat ik om 3.48h ergens geflitst was. ff gebeld met het verkeershandhavingsteam daaro en de foto laten bekijken. Op het kenteken stond geen 1 zoals ik wel heb sinds een paar maanden omdat me plaat pleitte was. Bon wordt geseponeerd dus hoef niet eens bezwaar in te dienen.
ws wel ja, rare is alleen dat het maar 1 plaat was die pleitte was dus kan ook gewoon gevallen zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus was iemand die op jouw gestolen kenteken rijdt dus
Ik heb hem via bittorentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
Als je weet waar hij is te downloaden, liefst in een wmv formaat moet je het maar even zeggen.
Vanavond dus aan de Halo2?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:05 schreef Bastard het volgende:
Zo was weer ff lachen gisteravond met Forza
Moet er wel weer inkomen geloof ik.. en de wat snellere auto's in bepaalde klasses zien te kopen
Vind het helemaal prima eerlijk gezegd.. volgende maand Halo3 en rustig genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Pas in 2008 terug naar Liberty City in GTA IV
Uitzetten is +5%quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Neehee.. TCS is dat uiglijden in de bochten, dat je wielen tractie behouden.
ASR Anti spin alleen op de voorwielen.
Je hebt alleen maar voorwielaandrijving gijs, die achterste valt niets aan regelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Neehee.. TCS is dat uiglijden in de bochten, dat je wielen tractie behouden.
ASR Anti spin alleen op de voorwielen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow wacht, ik zit verkeerd;
ASR; Asr (Arabisch:عصر ) is binnen de islam het namiddaggebed dat onderdeel is van de vijfmaaldaagse salat en daarmee onderdeel van de Vijf zuilen van de islam. Het wordt als derde op een dag verricht.
Serieus.... het is weer Vrijdag hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow wacht, ik zit verkeerd;
ASR; Asr (Arabisch:عصر ) is binnen de islam het namiddaggebed dat onderdeel is van de vijfmaaldaagse salat en daarmee onderdeel van de Vijf zuilen van de islam. Het wordt als derde op een dag verricht.
En als ik nou de masterchief wil zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
4 player co-op( was al bekend ja) maar dit zijn de 4 spelers. Der lopen dus geen 4 master chiefs rond
Dan mag dat van mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als ik nou de masterchief wil zijn?
Zo'n flashback naar toen ik klein was en we A-team speelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Bastard het volgende:
En als ik nou de masterchief wil zijn?
Deze site is toffer: http://games.fok.nl/quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Kijken jullie trouwens wel eens hier. Zijn alle headlines van alle gamesites van Nederland
http://xbox360.headliner.nl/
Nee.. vind er geen hol aan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze site is toffer: http://games.fok.nl/
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Kijken jullie trouwens wel eens hier. Zijn alle headlines van alle gamesites van Nederland
http://xbox360.headliner.nl/
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. vind er geen hol aan eerlijk gezegd
Kom er alleen per ongeluk als iemand een linkje geeft, en dan is het vaak al nieuws dat ik de dag er voor heb gelezenquote:
niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n flashback naar toen ik klein was en we A-team speelde.
Iedereen wilde B.A. zijn
Als ik een link zie klik ik... voor de rest is het lastig zoeken daar.quote:
Nee, alleen die van mijquote:
Was ook een beetje haastwerk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Magneet het volgende:
sorry maar ik vind hem gewoon wat minder dan andersik ga er iig niet om liegen.
*Brrrrr*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Gele kikkers zijn altijd fout
zo 25 graden hier al
* zwembad opzet *
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind dat optimisme van Struik altijd zo heerlijk!
3 zonnestralen, en hop: BBQ en zwembad!
En dat kan zomaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
magneet heeft gister besloten vandaag vrij te pakken
Toe maar hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef gijsje79 het volgende:
Straks naar de waterloo belg en terras.
Vanavond weer splinter cell en wat Halo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind dat optimisme van Struik altijd zo heerlijk!
3 zonnestralen, en hop: BBQ en zwembad!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Magneet het volgende:
sorry B. maar mijn gevoel voor Forza is meer haat geworden nuZonder de remlijn kan ik het echt niet en dan moet degene die server is dat niet uit gaan zetten
erg hé ik doe het gewoon veel te weinig om de rempunten te weten heb heb die schijtlijnen gewoon nodigquote:
is opzich wel een wagentje voor jouw jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt hem trouwens
[afbeelding]
Wat minder standaard-leasebak dan een 207. En ik vind hem gay!
Voor mijn wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:32 schreef Magneet het volgende:
is opzich wel een wagentje voor jouw ja
Lekker klantvriendelijk zeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren was ik in de stad, dacht ff langs dimplus voor de preorder kit van Halo 3.
Kom daar aan vraag van hoe en wat omdat ik hem via inet heb gepreorded.
Konden ze daar niets zien wat voor spellen ik heb gepreorded.
Account bestaat nog wel, blijkt nu dus dat ik daar niet meer kan preorderen omdat ik te weinig spellen ophaalde.
Vertelde dus dat hun de laatste tijd vaak de spellen later binnen kregen dan andere winkels.
Dat ik ze daar dan vandaan haalde ga geen dag of 2 dagen langer wachten
Dat mog niet baten, kan nu alleen nog maar spellen kopen daar en niet meer preorderen.
Dus bij dezeDimplus.
Ja heb het wel es met zo'n medewerker erover gehad en die zei al van we raken dat spel wel kwijt.quote:
Ik was vlgs mij de serverquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Magneet het volgende:
sorry B. maar mijn gevoel voor Forza is meer haat geworden nuZonder de remlijn kan ik het echt niet en dan moet degene die server is dat niet uit gaan zetten
lol, maakt ook niet uit, proberen het nog wel een keer en ik moet er gewoon om zeuren dat die aan gaat. zonder abs ofzo wil ik nog wel proberen alhoewel dat ook moeilijk is maar de lijn is voor mij een verrekt makkelijk ietsquote:
Gek he, als je steeds games besteld en ze niet ophaalt?quote:
Hij gaf het van tevoren toch aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gek he, als je steeds games besteld en ze niet ophaalt?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij gaf het van tevoren toch aan?
Zat games daar weggehaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gek he, als je steeds games besteld en ze niet ophaalt?
Nou niet veel.. maar wilde wel eens een voetbalwedstrijd zien. Is beter te zien dan op tv!quote:
Citroen C3quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
Plaatje van je auto doet het niet trouwens Strol .. wat is voor bakkie dan een,.. een Ford Ka?
De nieuwe eendquote:
de pleuriel uitvoeringquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
De nieuwe eend
Ik vind m erg leuk er uit zien, helemaal met zon afrol dak
Dat is de Pluriel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Bastard het volgende:
De nieuwe eend
Ik vind m erg leuk er uit zien, helemaal met zon afrol dak
Dan heeft Heidfeld de poolquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:42 schreef gijsje79 het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/40477
Mclaren doet weer goeie zaken.
Oh ik las het maar half..quote:
Whahahahquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Let vooral op de forum index
[afbeelding]
Fijne vakantie lieverdquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een half uurtje en ik vertrek richting Schiphol voor mn vakantie8 dagen Sharm el Sheik, Egypte. Lekker zon, zee, strand, woestijn en Al Quaida
mazzelquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een half uurtje en ik vertrek richting Schiphol voor mn vakantie8 dagen Sharm el Sheik, Egypte. Lekker zon, zee, strand, woestijn en Al Quaida
Ga je de pyramides nog bekijken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie vakantie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
goedkoop, lekker warm, erg mooi water om te duiken, mooie strandenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Goeie vakantie.
Begrijp alleen niet zo waarom er veel mensen naar Egypte gaan.
Ben er zelf ook wel es geweest, vond het allemaal niet zo super hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef kepler het volgende:
[..]
goedkoop, lekker warm, erg mooi water om te duiken, mooie stranden
tja, ik ben een weekje naar Hurguada geweest (all-in) en dat was echt fantastisch. Leuk snorkelen vlak voor de deur, beetje surfen/zeilen en eten wat je wildequote:Op maandag 6 augustus 2007 00:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wel es geweest, vond het allemaal niet zo super hoor.
nee, Egypte is alweer drie jaar geledenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Aaaah, dus daar zat Kep.
Miste `m al![]()
Van het weekend weer wezen karten 4x !!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, Egypte is alweer drie jaar geleden
Ik was op kamp met scouting in NL, zoveel regen en wind gehad
Zodra Roy weer terug is moeten we een keer afspreken in Delft
vier keer ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van het weekend weer wezen karten 4x !!
4x de snelste !!
( Persoonlijk) Ronderecord van 43.080 op 41.998 gezet
wanneer gaan we weer ?
Ze hadden een actiequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef kepler het volgende:
[..]
vier keer ook
in Delft kan je ook heel leuk karten
Jammer toen ik er bij kwam dat je weer wegging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
cool he
maar wat rij jij vaak in de pad![]()
Twas al laat he, moet op tijd naar bed door de weekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jammer toen ik er bij kwam dat je weer wegging.
Ook al een beste kerel aan het worden heequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:40 schreef Magneet het volgende:
Merlijn weet wel wat stoere bakkies zijn hoor :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je hem vergelijkt met andere koters van dezelfde leeftijd dan is hij best klein hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook al een beste kerel aan het worden hee
Wat complicaties met mijn oog pjee. Geloof me, ik zat liever op mijn werk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol
ziek zijn is voor mietjes !
Vind het toch frapant hoe hard dat gaat hoor.. nog geen 2 jaar en echt een mensje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je hem vergelijkt met andere koters van dezelfde leeftijd dan is hij best klein hoorZonntje van mijn broer is nu 10 maanden en al zwaarder dan Merlijn
absoluut, meneer werd wakker van een Harley die een halve meter van hem ff het gas opentrok. Niks huilen, meneer wilde nog een keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het toch frapant hoe hard dat gaat hoor.. nog geen 2 jaar en echt een mensje.
Makkelijk zo'n Tom Tom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:38 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme, zijn ze op de A9 aan het werk.. "Haarlem.. volg P" ... nergens geen P te zien he.. ben er ergens verderop onder een tunnel door gereden en dacht hier ga ik weer keren.. Joppie de file in.. 30 Km omgereden!
Dan was ik nog te laat geweest.. ik neem morgen een afslag eerder en kom via Haarlem Zuid er dan wel.quote:
op vakantiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan was ik nog te laat geweest.. ik neem morgen een afslag eerder en kom via Haarlem Zuid er dan wel.
Maar volgende week naar Belgie.. dan zou het wel handig zijn ja
Nee werk in Oud Turnhout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
op vakantie
schiet je ff langs ?
nee jij gaat lekker uit de wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
cool he
maar wat rij jij vaak in de pad![]()
Ja.. als iemand zijn lijn blijft verdedigen is hij het wel... en mijn lijn danquote:
het is nog erger, hij schiet de baan af, komt blind de baan weer op en wordt boos op mij omdat hij mij aantikt terwijl ik hem inhaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. als iemand zijn lijn blijft verdedigen is hij het wel... en mijn lijn dan
Ja of je raakt hem vol in zijn zij omdat ie dwars op de weg staat... en dan is het mijn schuld!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
het is nog erger, hij schiet de baan af, komt blind de baan weer op en wordt boos op mij omdat hij mij aantikt terwijl ik hem inhaal
verder is het wel een aardige jongen
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
het is nog erger, hij schiet de baan af, komt blind de baan weer op en wordt boos op mij omdat hij mij aantikt terwijl ik hem inhaal
verder is het wel een aardige jongen
pff, als jij van de baan schiet en weer terug op de baan komt moet jij uitwijken voor achterop komend verkeerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
ene moment roept tie, ik kom erlangs !!
ik; ja aan welke kant danKLETS ,van de baan.......
ronde verder roept ik; ja links !
stuurt tie naar linksKLETS ,van de baan.......
Jupiler had ook last van je![]()
wat een lol gehad
zeker, alhoewel ik shaun of the dead leuker vondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
Gister Hot fuzz gezien, de leukste humor film in tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |