Hij heeft er inderdaad wat van weg. Maar deze man heeft een ander talent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:27 schreef ElizabethR het volgende:
Raoul Heertje??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar ze WAS wel errrrrug mooi...
Katherine of Audrey??quote:
Je kent hem vast wel. En hij heeft wel iets met mind-tricks te maken. Maar niet in de goochelhoek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken hem wel. Is het niet die mind-trick-goochelaar?
Hoe durf je die vraag te stellenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Katherine of Audrey??
Katherine heb ik nooit zoveel aangevonden. Audrey daarentegen was divine!!!
Sorryquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe durf je die vraag te stellen
Er is maar één Hepburn
K is een vent
Ook weer verkeerde hoek. Zoek het in het geschrevenequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Darren Brown dan?
Je zit goed qua populariteit. Maar deze man heeft een grotere staat van dienst en een vettere bankrekening. Hij is wel in dezelfde literaire hoek te vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
Dan Brown?
FormerlyKnownAs +1quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
John Grisham
Da was mijn 2e optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
John Grisham
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
Dat is als je erg moet poepen en je uitwerpsel de neiging heeft om je darm te verlaten en weer terug te keren, net zoals het hoofd van een schildpad in- enuit zijn schild piept.
FKA! Dat doen we dus NOOIT meer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |