link?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het gewraakte topic al gevonden denk ik
Zo..ouwe zaaidoosquote:
Heeft die rood haar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..zou hij tubgirl hebben gespot ofzo?
lui en weinig doenquote:
een van de mensen die hier rondloopt, hiekie is z'n bijnaamquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiekie?
Neem rustig de tijd voor BSG
dat vraag ik me al tijden af, is Angel_of_Dth toevallig een behoorlijk stevige jongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen van gezicht.![]()
In het 'Schagen' topic was ik haar al eens tegengekomen. Angel_of_Dth ken ik wel een beetje via Monidique. Op Monidique ben ik nog een tijdje verliefd geweest in de tweede klas van de middelbare school.![]()
dat kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Fruitvliegjes vinden bier lekker![]()
Stonden nog glazen van gisteravond..
waar was die eigenlijk dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat Viswijfje er is. Haar topics zijn zo leuk om te lezen
what did he doquote:
ach jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
'Mensen' met rood haar
Is al geedit jammer genoeg![]()
Maar ik gok op doodsverwensingen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt binnen de korste keren je hele weide vol met hete ooien
quote:Welke os zal ons iets leren?
Weet jij het antwoord? Dan moet jij morgenavond om 20:00 uur in de maintent zijn!
Wallylan organiseert dit jaar wederom een TV Tune compo, deze vindt vrijdag plaats in de maintent.
Tijd dus om je nostalgische liedjes op te halen: van thunderbirds tot de troetelbeertjes en juffrouw theelepel: zorg dat jij alle tunes kent!
Inschrijven voor deze compo is niet nodig, zorg dat je er gewoon op tijd bent
Valt wel mee hoor. Niet echt. Hij heeft een fb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Etcetera het volgende:
dat vraag ik me al tijden af, is Angel_of_Dth toevallig een behoorlijk stevige jongen
Ik heb nu staan:quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:38 schreef Supersheep het volgende:
Goed advies van Google-ads. Alleen de bovenste tekst:
Naakt Schrijven? Nooit Meer Foto's Plakken Vrijgezelle meiden? Militaire doedelzakband
fbquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Niet echt. Hij heeft een fb.
Ik heb ook geslapen op de bank.![]()
whahahaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Soempie het volgende:
Ware liefde via internet..
En dan doe ik de 9 pagina's tellende test en dan loopt hij vast op pagina 8
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom gaat het steeds over vrijgezellig meiden/ verleid iedere vrouw?
ik bedoel... er zullen toch ook wel meiden zijn die via inet aan een vent willen komen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo triest om op die nutteloze links te klikken?
nee dus geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu is de hele zijkant ook volgeplakt met fok banners![]()
quote:
zijkantquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu is de hele zijkant ook volgeplakt met fok banners![]()
Ik had gewoon even niks beters te doen.quote:
hij zal wel een wit paard moeten hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had gewoon even niks beters te doen.![]()
Alleen nu weet ik nog niet wat m'n ideale partner zou zijn.![]()
Waarschijnlijk iemand die wat handiger is dan jijquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had gewoon even niks beters te doen.![]()
Alleen nu weet ik nog niet wat m'n ideale partner zou zijn.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij zal wel een wit paard moeten hebben(schimmel tussen de benen klinkt niet)
Dat lukt al snel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die wat handiger is dan jij
Anders ga je weer ongesteld zijn, kun je weer opruimenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo ongeveer alle ideale partnertesten en relatietesten die er te vinden zijn gedaan vanavond.Ik verveel me duidelijk te pletter.
![]()
M'n kamer is al helemaal netjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Anders ga je weer ongesteld zijn, kun je weer opruimen
En wat onweer erbijquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
damn, er gingen ineens sluizen open bovendikke plensbui
rotzooien en weer opruimenquote:
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wat onweer erbij![]()
Duurt niet zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |