Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net iets voor de 2de keer gebrandvolgens mij moet ik maar gaan weggooien wat ik gebrand heb
dan gebeurt me dat neit nog een keer
De meubels stonden niet in dat huisje, dus het was vooral de vloer en de complete keuken, en als je je best doet kun je dat nog redelijk schoonmakenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat een poederblusser met het interieur van zo'n huisje doet?
Blijkbaar niet
We hebben ons best gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meubels stonden niet in dat huisje, dus het was vooral de vloer en de complete keuken, en als je je best doet kun je dat nog redelijk schoonmaken
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer staan er adds onder FOK!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer staan er adds onder FOK!
Wij hadden 2 huisjes, maar alle banken en luie stoelen stonden in het ene huisje, dus vandaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan
Het werd *redelijk* schoon maar er bleef een witte waas over de rode bankstellen
Daar heb je dan aardig mee geboftquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hadden 2 huisjes, maar alle banken en luie stoelen stonden in het ene huisje, dus vandaar![]()
I knowquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb je dan aardig mee geboft
Dat wist ik niet nee. En het lijkt me ook niet nodig dat 'ie hoger kan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
I know
Wist je trouwens dat de kamerthermostaat in een CP bungalow maar tot 24 graden gaat?![]()
Zal vast een reden hebben![]()
Het is best grappig om het andere huisje 's nachts voor het slapen gaan nog ff op 28 graden te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wist ik niet nee. En het lijkt me ook niet nodig dat 'ie hoger kan.
Dude!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
What does mine say?
Hiekie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
nog steeds niet gezienpest is dat ik 's avonds pas goed film enzo kan kijken omdat het te licht is nu
en *au* rugmaar gelukkig hebben we een hiekie die kan kraken
Lowlands-Meet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor meet is dat op donderdag op Lowlands? En hoe komen jullie bij de White Stripes? Die wil ik zien!!! En in de Volkskrant bijlage staat tussen 17:45 en 18:45 "nog niet bekend"......
Lowlands-Meet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor meet is dat op donderdag op Lowlands? En hoe komen jullie bij de White Stripes? Die wil ik zien!!! En in de Volkskrant bijlage staat tussen 17:45 en 18:45 "nog niet bekend"......
V&D? Bijenkorf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
Misschien moet ik ook maar kleurige laarzen aanschaffen.
Ga eens bij Toi toi kijken, in de Folkingestraat, die hebben zulke leuke spullenquote:
Ik heb een heeeeeele lange lijstquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lowlands-Meet!![]()
Wat wil je nog meer zien op LL? Tips?![]()
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisterenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeele lange lijstMaar het zijn voornamelijk dingen waarvan ik heb gehoord dat ze goed zijn, ik ken het verder nog niet. Verheug me wel erg op de Kaiser Chiefs
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Was jij nou naar de Pigeon Detectives geweest Soempie? Ik heb ze gemist in de Vera iig, dus moet ze nu zeker zien!
Mwa, ik heb een heel goeie muziek-adviseur; mn oude huisgenoot, en heb goed opgelet de laatste tijd wat ik allemaal hoorde, dus ik heb al genoeg dingen op het programma staan. Vorig jaar had ik een hele planning gemaakt, dat doe ik dit jaar niet meer neequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisteren
Handig. Ik was al bezig op youtube.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je naar het Lowlands-topic gaat, staan alle bands in de OP met een link naar hun Myspace-pagina. Kun je van iedere band even snel een paar nummers luisteren
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig. Ik was al bezig op youtube.![]()
BubbleGumBarbiequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Wat is haar username???
Dat dacht ik al.quote:
Oh, dus je kent haar wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Maar met die bril op herkende ik haar niet.![]()
Alleen van gezicht.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..dit bouwsel ligt naast jouw deur
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |