Nou heb je een grote mond maar straks als Peter Beense eraan gaat zul je anders piepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef Empedocles het volgende:nou nou nou zeg het was maar een TV presentator hoor. het is niet alsof de wereld nu vergaat. er zijn zoveel mensen die dood gaan aan kanker.
8 miljoen, dan zat half tot driekwart Nederland naar die zender te gapen? Wel érg veel toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 miljoen kijkers per uitzending. Daar kan een huidige tv-presentator alleen maar van dromen...
Nou open jij dan zelf een topic daarover in plaats van hier erover te lullen...zij kiezen er trouwens zélf voor om naar Afghanistan te gaan. Jos koos niet voor kanker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kut dat ie dood is ( serieus! )
maar er gaan elke dag mensen dood in afganistan.
Maar daar een topic over openen, ho maar!![]()
Je had toen maar twee zenders, op het andere net zal wel 'Nederland zingt' te zien zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
8 miljoen, dan zat half tot driekwart Nederland naar die zender te gapen? Wel érg veel toch?
Ik hoorde het getal ook op de teevee hoor, maar toch.
Er waren natuurlijjk ook maar 2 kanalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 miljoen kijkers per uitzending. Daar kan een huidige tv-presentator alleen maar van dromen...
Verrek, natuurlijk. Zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je had toen maar twee zenders, op het andere net zal wel 'Nederland zingt' te zien zijn geweest.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef crohntje het volgende:
[..]
Nou open jij dan zelf een topic daarover in plaats van hier erover te lullen...zij kiezen er trouwens zélf voor om naar Afghanistan te gaan. Jos koos niet voor kanker!![]()
Toen had je ook maar twee of drie zenders, dus tja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
8 miljoen, dan zat half tot driekwart Nederland naar die zender te gapen? Wel érg veel toch?
Ik hoorde het getal ook op de teevee hoor, maar toch.
Met ook nog es geweldige programma's in plaats van die kansloze shit die tegenwoordig de kabel op wordt geflikkerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toen had je ook maar twee of drie zenders, dus tja..
Oh, jullie bedoelen de Afganen zelf. Zo lust ik er nog wel een paar, noem een land hé.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat voor keuze heeft een Afghaan dan volgens jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |