Babyloniëquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Jos Brink zal voor mij altijd synomien staan aan de AVRO-zaterdagen met de Wiekentkwis. Met zijn enorme lulverhalen over een opa die ook zo'n vreemdsoortig gebruiksvoorwerp had, waarvan de deelnemers moesten raden wat het nu precies was. Als klein kind vond ik dat het hoogtepunt van het programma.
Ik ook, het was een geweldige show, elke zaterdagavond op tv toch? Dat waren nogeens tijden! Zoals hem was er geen een, misschien alleen de ook te vroeg overleden Willem Ruys.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat ze een aantal Wedden Dat afleveringen gaan herhalen van hem, dat was mooie TV
Gemiddeld 8 miljoen kijkers per uitzending. Daar kan een huidige tv-presentator alleen maar van dromen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook, het was een geweldige show, elke zaterdagavond op tv toch? Dat waren nogeens tijden! Zoals hem was er geen een, misschien alleen de ook te vroeg overleden Willem Ruys.
Ik denk juist dat er de komende tijd een overdosis aan TV programma's zal worden uitgezonden op Tv.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Rust zacht, ik zal zijn stralende persoonlijkheid op tv missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |