Jij hebt sinds het begin van zijn zegetoch al iets tegen Rasmussen, dus voor jou is het makkelijk praten nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, en dat doen wij, speculeren, face it, rasmussen heeft het ons heel gemakkelijk gemaakt![]()
rasmussen nu nog vertrouwen is als geloven in sinterklaas, de feiten spreken voor zichzelf.
inderdaad, opgeruimd staat netjes, voor mij kan de tour nu pas echt beginnen ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Jij hebt sinds het begin van zijn zegetoch al iets tegen Rasmussen, dus voor jou is het makkelijk praten nu
De tour is al bijna afgelopen en er zijn nog genoeg renners waarover twijfel bestaat. De nieuwe gele trui-drager is hier een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, opgeruimd staat netjes, voor mij kan de tour nu pas echt beginnen ...![]()
al hoop ik echt dat boogerd nog een etappe pakt, dat zou ik echt prachtig vinden, want ik heb veel sympathie voor het rabo-team![]()
ja, maar je kent de fok-policy in dit forum.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
De tour is al bijna afgelopen en er zijn nog genoeg renners waarover twijfel bestaat. De nieuwe gele trui-drager is hier een goed voorbeeld van.
Precies, en er is altijd een reden om te liegen, waarom zou je het anders doen? Er zijn vast dingen die wij (nog) niet weten, ik denk niet dat het met doping te maken heeft. Maar ik denk dat De Rooij wilde voorkomen dat dergelijke dingen pas na de tour bekend werden en dat je dan het Landis effect krijgt met alle nadelige publiciteit van dien, en eigenlijk sowieso nooit 100% erkend zal worden als tourwinnaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij hebt sinds het begin van zijn zegetoch al iets tegen Rasmussen, dus voor jou is het makkelijk praten nu
Er zijn meer renners die hun zaken, wat betreft het invullen van papieren, niet op orde hebben. Deze mensen liegen echter wel niet over waar ze zijn, maar geven het onvolledig door. Rasmussen liegt bewust over wat hij gedaan heeft.
Op de eerste plaats heb je een renner als ploegleiding te vertrouwen, nu zijn er zoveel dingen gekomen dat de bom gebarsten is.
Ik begrijp je standpunt natuurlijk wel, het liegen van Rasmussen wekte weinig vertrouwen, maar hij had goed in Mexico (op hoogte) kunnen trainen en dan was er minder aan de hand geweest. Nu hij in Italie geweest is heeft hij bewust gelogen over zijn verblijfplaats en die ene leugen lokt nog meer onduidelijkheid uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je bent onschuldig tot het tegendeel zwart op wit is bewezenspeculaties en vermoedens, daar doen we niet aan mee
, dat MAG NIET
![]()
De negatieve publiciteit achteraf is iets wat de Rabobankploeg niet kan gebruiken. De ploegleiding heeft in mijn ogen goed ingegrepen door de man in het geel uit de tour te nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:51 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel bijzonder dat de Rooij dit gedaan heeft, wetende dat zijn hele ploeg zich kapot heeft gewerkt voor rasmussen, ik weet niet wat ik zou doen als ik de keuze zou hebben of het geel winnen en achteraf gezeik of nu daadkrachtig optreden en een statement maken. Maargoed er kan altijd nog info zijn die wij hier niet hebben..
quote:Ra Ra Rasmussen, lover of the Russian queen
There was a cat that really was gone
Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine
It was a shame how he carried on
Hij is waarschijnlijk ook "clean" in de tour. Er kan alleen niet nagegaan worden of hij ook in de weken voor de tour clean was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
Ik ga het wel heel cru vinden als dadelijk blijkt dat ie hj echt clean was en daar zon domme fout zijn tour dus verneukt.
zelf schuld dan, regels zijn regelsquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
Ik ga het wel heel cru vinden als dadelijk blijkt dat ie hj echt clean was en daar zon domme fout zijn tour dus verneukt.
Als een profvoetballer die net voor 40 miljoen is gekocht door een club een keer niet op komt dagen schop je hem niet zo snel buiten als dat wanneer een ingehuurde pool binnen jou eigen bedrijf ditzelfde zou doen. Een topsporter heeft wat dat betreft ook een machtspositie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als jouw personeel liegt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel regels overtreedt, geef je ze ook de zak. Als jouw personeel als gevolg van die handelingen verdacht wordt van iets onoirbaars, wat een weerslag kan hebben op jou en je bedrijf en wat je een hoop geld kan kosten, geef je hem ook de zak.
En als je dat ontkent, ben je een leugenaar. Profwielrennen is big business, profploegen zijn te vergelijken met bedrijven.
Nee. Je loopt dan een behoorlijk 'Landis risico'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als een profvoetballer die net voor 40 miljoen is gekocht door een club een keer niet op komt dagen schop je hem niet zo snel buiten als dat wanneer een ingehuurde pool binnen jou eigen bedrijf ditzelfde zou doen. Een topsporter heeft wat dat betreft ook een machtspositie.
Maar liegen moet je natuurlijk niet tollereren, echter kost dit de Rooij nu zijn eigen dikverdiende overwinning. Het zou een win-win situatie zijn als hij het kon rekken tot zondag.
Dat is waar. Die trokken ten tijde van Armstrong gewoon een grote bek open en lieten zich niet van de wijs brengen door de Franse kranten. Als er nu een hetze tegen Contador gaat beginnen blijven ze achter hem staan. Zeker weten. Een duidelijk verschil in mentaliteit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef LENUS het volgende:
Wie zat dan ook een loser aan het hoofd van een ploeg. Met een bruyneel aan de leiding had rasmussen nog een gele trui en een carriere/leven.
Ja ja , and pigs might fly.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
NOGMAALS: het gaat om de tour zelf. Hij is tijdens de tour meer dan 14 keer gecontroleerd! HIJ REED EEN SCHONE TOUR!![]()
Ok, kun je mij een link geven van het bewijs?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:33 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ja ja , and pigs might fly.
Die jongen heeft alleen voor de tour getrained ,
Heeft in het geheim in Zuid Tirol zijn rondjes gedraaid enm niemand mocht wetend at hij daar was.
Als Rasmussen schoon was, dan is dat de luier van mijn 2 jarige zoon na 7 uur ook.
Appellen met Bull shit vergelijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is waar. Die trokken ten tijde van Armstrong gewoon een grote bek open en lieten zich niet van de wijs brengen door de Franse kranten. Als er nu een hetze tegen Contador gaat beginnen blijven ze achter hem staan. Zeker weten. Een duidelijk verschil in mentaliteit.
que? Voor de vuile luier van mijn zoontje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ok, kun je mij een link geven van het bewijs?
O ja? waar is het bewijs dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:35 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Appellen met Bull shit vergelijken.
Tegen Armstrong heeft men nooit 1 milimeter hard bewijs gehad.
Dat is in dit geval wel heel erg anders.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ok, kun je mij een link geven van het bewijs?
Rasmussen heeft het zelf verklaard. Vind je het raar dat hij LENUS niet even gebeld heeft of het goed was?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:36 schreef LENUS het volgende:
O ja? waar is het bewijs dan?
Wat heeft hij verklaard?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef Tup het volgende:
[..]
Rasmussen heeft het zelf verklaard. Vind je het raar dat hij LENUS niet even gebeld heeft of het goed was?
Rasmussen heeft verklaard niet gelogen te hebben, nu jij weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef Tup het volgende:
[..]
Rasmussen heeft het zelf verklaard. Vind je het raar dat hij LENUS niet even gebeld heeft of het goed was?
De bewijsvoering is overduidelijk aan de kant van diegenen die Ramsussen eruit wilden.quote:
Nee, ik was er zelf niet bij (ben je een revisionist?), maar er is een corroborotive witness. Uit Boogerds opmerkingen kun je m.i. afleiden dat hij wel degelijk heeft toegegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef LENUS het volgende:
Rasmussen heeft verklaard niet gelogen te hebben, nu jij weer![]()
In de B-stalen van Armstrong bleek toch EPO te zitten? Stond vorig jaar nog een stuk in de Franse kranten daarover.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:35 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Appellen met Bull shit vergelijken.
Tegen Armstrong heeft men nooit 1 milimeter hard bewijs gehad.
Dat is in dit geval wel heel erg anders.
Jij bent Boogerd zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:42 schreef Tup het volgende:
[..]
Nee, ik was er zelf niet bij (ben je een revisionist?), maar er is een corroborotive witness. Uit Boogerds opmerkingen kun je m.i. afleiden dat hij wel degelijk heeft toegegeven.
nee, dat zegt hij niet, hij zegt dat hij uit de woorden van boogerd dat kan afleidenquote:
je haalt zaken door elkaar. Hij is voor de UCI 2x gewaarschuwd en heeft daarvoor een boete gehad van 10.000 euro. tot zover de feiten... (UCI is leading)quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:41 schreef CANARIS het volgende:
[..]
De bewijsvoering is overduidelijk aan de kant van diegenen die Ramsussen eruit wilden.
Rasmussen is 4 keer niet daar waar men hem verwacht.
Zijn nageschoven adress , blijkt ook niet te kloppen.
Tot zover de feiten
Het is echter zijn plicht aantegeven waar hij is. 3 x dat niet doen en je hebt een positeve test aan je kont.
tot zover de regels.
Wanneer dan blijkt dat Rasmussen heeft lopen trainen op een plek waarvan hij niemand had geinformeerd dat hij daar zou zijn, is er maar 1 conclusie mogenlijk. Hij wilde niet gevonden worden.
Voor iemand met een misanthropische ader , absoluut ok, maar absolout niet tollereerbaar voor iemand die aan de TdF deelneemt.
Dat noemt men Inditie-bewijsvoeing.
Precies en die Millar werkt ook nog eens mee in de hetze tegen Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef Rosbief het volgende:
Hij is niet eens op doping betrapt, terwijl echte dopingzondaars als David Millar na 2 jaar onopgemerkt terug kunnen keren alsof er nooit wat gebeurd is.
de eerste wielrenner die zijn fouten onmiddellijk bekent moet dan ook nog geboren wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:59 schreef Nyrem het volgende:
Verder ontkent Rasmussen in Italië gezeten te hebben.
jij bent de kloon van Tup? Zou overigens wel weer logisch zijn aangezien er een behoorlijke stortvloed aan bagger uit jullie richting komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, dat zegt hij niet, hij zegt dat hij uit de woorden van boogerd dat kan afleiden![]()
Ja het is ook precies hetzelfde als doping bekennen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
de eerste wielrenner die zijn fouten onmiddellijk bekent moet dan ook nog geboren wordener lopen niet veel moreni's rond, weet je
Millar is helemaal ergquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef Rosbief het volgende:
Wat een kutstreek van Bob de Rooij, Rasmussen uit de tour zetten om het imago van Rabobank niet te beschadigen.![]()
Het imago van Rasmussen is meer beschadigd, in het geel uit de Tour gezet worden vergeet men nooit meer.
Hij is niet eens op doping betrapt, terwijl echte dopingzondaars als David Millar na 2 jaar onopgemerkt terug kunnen keren alsof er nooit wat gebeurd is.
inderdaad, rasmussens leugens zijn minder erg, maar zelfs die wil hij niet toegevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Nyrem het volgende:
Ja het is ook precies hetzelfde als doping bekennen.![]()
Ik heb die aflevering ook gezien en vond het ook heel vreemd dat Rabobank niet uitgenodigt was. Misschien mochten ze meedoen aan die nieuwe league mits ze er het hoofd van Rasmussen voor terug gaven .quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij is er veel meer aan de hand dan dat Theo de Rooij een galbak is. Iemand na die persco van Rasmussen Smeets gezien 's avonds? Daar zat een journalist van De Telegraaf, met nieuws over een nieuwe profleague. Elf ploegen waren uitnodigd en de grote baas van de Tour was erbij betrokken, maar nota bene De Rooij wist van niets. En dat terwijl Rabo toch bekend staat als een van de meest integere ploegen en ook nog eens het geel in de ploeg had.
Daarbovenop: Dekker en Breukink wisten van niets en de directie van Rabo kwam vrijwel meteen met een statement.
Rara...
en dat doet hij allemaal om jou te sarrenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, rasmussens leugens zijn minder erg, maar zelfs die wil hij niet toegeven![]()
En dan als klap op de vuurpijl: ,,De Tour is geloofwaardig!" Nota bene de kroongetuige van de zaak Fuentes staat op kop...quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering ook gezien en vond het ook heel vreemd dat Rabobank niet uitgenodigt was. Misschien mochten ze meedoen aan die nieuwe league mits ze er het hoofd van Rasmussen voor terug gaven .![]()
lenus, mensen hebben verschillende meningen, face itquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef LENUS het volgende:
jij bent de kloon van Tup? Zou overigens wel weer logisch zijn aangezien er een behoorlijke stortvloed aan bagger uit jullie richting komt.
Is het zo raar dat De Rooij even naar Nederland belt om z'n sponsor in te lichten ruim voordat hij het nieuws openbaar maakt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
de directie van Rabo kwam vrijwel meteen met een statement.
integendeel, ik ben superblij dat hij weg isquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:08 schreef Nyrem het volgende:
en dat doet hij allemaal om jou te sarren![]()
Het zaakje stinkt aan alle kanten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En dan als klap op de vuurpijl: ,,De Tour is geloofwaardig!" Nota bene de kroongetuige van de zaak Fuentes staat op kop...
Als de ploegleiding (Dekker, Breukink) nog van niks weet wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat De Rooij even naar Nederland belt om z'n sponsor in te lichten ruim voordat hij het nieuws openbaar maakt?
Ik zal je uit de droom halen, zelfs als ze de hele top-50 uit de tour halen zal Boonen niet winnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
integendeel, ik ben superblij dat hij weg is, ik zeg het, nu kan de tour pas beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |