tsja maar vroeg of laat gaat de rest er toch aan geloven. je kan niet altijd de doofpot cultuur handhavenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet.
Wielrennen moet gewoon meedoen met andere sporten, ze zijn de enigen die iets proberen te doen en lijken daardoor de enigen die er niets aan doen.
Het zal mij niet verbazen dat Blatter enco juist liever de spelers tussen de controles laat doorglippen dan dat er grondig wordt getest en af en toe een grote naam wordt gepakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet.
Wielrennen moet gewoon meedoen met andere sporten, ze zijn de enigen die iets proberen te doen en lijken daardoor de enigen die er niets aan doen.
TVM toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop niet dat ze wat bij schaatsen vinden, voor de rest kan het me niet zoveel schelen.
Nee, ook zij niet. Schaatsers doen echt niet aan doping, daarvoor zijn zij veel te nuchter. Verbetenheid om te winnen is er wel maar het is zo'n klein wereldje dat je daarin het niet kunt maken tegenover je collega's doping te gebruikenquote:
De vraag is hie streng die controles zijn. LAatst Zembla gezien? Zegt genoeg...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef Houtspeer het volgende:
Er wordt bij elk sport geontroleerd, ook voetbal.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop niet dat ze wat bij schaatsen vinden, voor de rest kan het me niet zoveel schelen.
Dan heb je echt een fout vermoeden denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Terecht het volgende:
Schaatsen niet te vergeten, daar wordt minstens zoveel doping gebruikt als in het wielrennen. Althans, dat is mijn vermoeden...
bovendien is 1x per week 90m lang voetballen heel wat anders dan iedere dag 200km fietsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef Houtspeer het volgende:
niet zo intensief. Er staan voetballers van Valencia, Real en Barca op de lijst van Fuentes naar verluidt maar wie? die komen heus niet voor een paracetamol oidquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef Houtspeer het volgende:
Nee maar wel andere zooi voor de spieren, nandrolon bvquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bovendien is 1x per week 90m lang voetballen heel wat anders dan iedere dag 200km fietsen.
Denk niet dat er veel voetballers aan de bloeddoping zitten om eerlijk te zijn..
Ja dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef venomsnake het volgende:
Dat zou kunnen.
Maar ik denk dat het dopinggebruik in het wielrennen toch wel iets groter is.
De zwaarte van de sport zegt niet alles. De wil om te winnen zal er altijd zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bovendien is 1x per week 90m lang voetballen heel wat anders dan iedere dag 200km fietsen.
Denk niet dat er veel voetballers aan de bloeddoping zitten om eerlijk te zijn..
Het heeft denk ik ook te maken met hoe geaccepteerd iets is. Wielrennen en doping kennen een lange geschiedenis. Er is dus een hele cultuur ontstaan waarin de sociale acceptatie van doping groot is. En iedereen weet dat het een van de meest lastige dingen is om een cultuur te veranderen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef venomsnake het volgende:
Maar ik denk dat het dopinggebruik in het wielrennen toch wel iets groter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |