forum.eo.nlquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:48 schreef Liquidootje het volgende:
Waar blijven de vrouwen met zomer bloemetjes jurken? Ik zie alleen maar Sjonnies
fucking tas van Selexyz, mooiboys lezen geen boekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ziet er goed uit princes.
en henk je bent een mooiboy met die tasjes
Dankje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:
ziet er goed uit princes.
en henk je bent een mooiboy met die tasjes
Een gelimiteerd model van Nudie Jeansquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:54 schreef kookie_monster het volgende:
wat is masa?
Eigenlijk beide. De stof is echt fijn! Ik wilde eerst een Even Steven kopen, maar die hadden ze niet meer. Dus na lang overleg toch maar voor de Masa gegaan. En daar heb ik geen enkel moment spijt van gehad!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef Pie.cr het volgende:
@ Wilcoo, heb je de Masa gekocht omdat je een speciale Nudie wou of vanwege de japanse productiemethode?
Dankje !quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef D.zire het volgende:
de fit van die masa is echt goed. mooi broekkie
Awww.. Love the shoes, Parsel!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:20 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Oorbellen: vintage, jurkje: H&M, riem: H&M, panty: American Apparel, schoenen: Invito, tas: Pieces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |