Als kind was het idee dat ik een injectie kreeg pijnlijker dan het moment zelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Net zoals vroeger als kind, een beetje vervelend maar nooit echt pijn.
Je hoort die tourrenners toch ook niet klagen over de injecties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Motar het volgende:
Goed, ik ga dus 17 daagjes naar Thailand voor mijn werk en daarvoor had ik de benodigde injecties nodig.
Op zich geen probleem, ik ben niet bang voor naalden.
Toen ik aan kennissen vertelde dat ik o.a. een tetanus cocktail zou krijgen begonnen ze meteen te vertellen over lange naalden en injecties in spieren en pijn etc, ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord en ging het dan vandaag ondervinden.
Na 2 uur mocht ik de behandelkamer in en kreeg ik in elke bovenarm een prik, pijn? Lange naald? JE VOELT ER NIETS VAN!!!
Klacht: Dom gelul over injecties waar je niets van voelt!
Mja maar dat zijn zowiezo homo,s en die zijn het wel gewend om iets in zich gestoken te krijgen, je gaat toch niet voor de lol op zown klein zadeltje zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hoort die tourrenners toch ook niet klagen over de injecties.
Als jij betaalt ga ik mee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef Barachem het volgende:
Ga dan naar Japan, net als ik.
Is duurder, maar geen injecties in verband met vaccinaties.![]()
Nou, ik vond het irritant dat mensen me angst in wilde praten en ja er ging wel even een rilling door me heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef ondeugend het volgende:
Je was dus best een beetje bang vantevoren.
Wat is het verschil met nu dan? De verwachting was nu toch ook pijnlijker dan de werkelijkheid? Nooit uit de kinderperiode gekomen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Motar het volgende:
[..]
Als kind was het idee dat ik een injectie kreeg pijnlijker dan het moment zelf.
Nee niet echt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef Kwootzak het volgende:
[..]
Wat is het verschil met nu dan? De verwachting was nu toch ook pijnlijker dan de werkelijkheid? Nooit uit de kinderperiode gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |