lees= legaal makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt meer kans om te winnen als je niks gebruikt, de rest word toch gediskwalificacitaciteeerdenzo
Ik wil naar Sonata Arctica in november, maar Tilburg en Amsterdam blijft toch nog steeds redelijk ver wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Verdomme.
Ik wil naar Taste Of Chaos in november.
Heel verstandig, het gaat nergens meer over. In ieder geval nauwelijks over de meet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik sla dit deel over.
Je komt ook zowat alleen maar langs om dat telkens te melden he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig, het gaat nergens meer over. In ieder geval nauwelijks over de meet.
Volgens wie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bier wordt uitsluitend na 19:00 uur gedronken
voor remlof wordt een uitzondering gemaakt
ik denk niet dat het op de prijs wordt gesteld als je al dronken bent voordat de nachtploeg naar de Drie gaatquote:
2 wedstrijden op 1 avondquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Worstelen
ik kan me de titelgevecht tussen Hulk Hogan en Goldberg nog herinneren
beste 2 uur ooit
Ja, want dit is een meettopic, slowchat over de meet is prima maar niet over pokemon etc graag. Daar neem je maar een andere slowchatreeks voor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je komt ook zowat alleen maar langs om dat telkens te melden he?![]()
Er is geen Pokémon SC reeksquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want dit is een meettopic, slowchat over de meet is prima maar niet over pokemon etc graag. Daar neem je maar een andere slowchatreeks voor.
Ik, als jong broekie, was Hulkamaniac, ik lag in tranen toen hij verloorquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
2 wedstrijden op 1 avond
Eerst tegen Scott Hall en toen tegen Hogan... toen was ik 10 ofzo...
Ik had goosebumps als een gek
In zn soap issie iig erg kut als pa 13.gifquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik, als jong broekie, was Hulkamaniac, ik lag in tranen toen hij verloor
Ligt het aan mij of ik snap ik deze zinnen niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:09 schreef outsidr het volgende:
Toen was ie heel, toen vond ik het niet zo erg.
Maar als ie face is, is het wat minder leuk om de hulkster te zien verliezen
ik ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ik snap ik deze zinnen niet?![]()
Heb je het nu over groepjes of wat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jij, ik en Sebasser en weet ik veel wie nog ?
zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je het nu over groepjes of wat?![]()
Ik snap er niets meer van nuquote:
Je staat al de hele tijd op weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee.
ik wou even een tvp voor straks.
Ben nu weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |