Ik heb geen idee met wie ze naar huis gaat, maar ik ga gezellig naast je zitten blozen aan de bar en kijken hoe zelfverzekerde mannen met haar flirten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele avond genieten. Verliefd staren naar haar, en rood worden als een biet als ze mijn kant op kijkt. Haar iedere keer een drankje aanbieden, die ze iedere keer aanneemt, en op het einde van de avond staan er 27 lege fristi flesjes op de bar.
En als ze een praatje komt maken, dat er niets anders dan "euhm....eah..jah" uitkomt.
En dat alle zelfverzekerde mannen constant met haar aan het flirten zijn, en dat ze geniet van de aandacht, terwijl ik niks durf te doen. En op het einde van de avond gaat ze naar huis met een grote stoere rocker met lang haar, en ik blijf alleen achter op het station, omdat ik nog 3 uur moet wachten op de eerste trein naar de bewoonde wereld.
Klinkt toppie![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bwhaha![]()
Al zijn stoere rockers met lang haar heel erg welkom.
Ahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak een kans
![]()
En outsidr en WurM bedankt voor de steun![]()
Wat nou steun. Pure realiteit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak een kans
![]()
En outsidr en WurM bedankt voor de steun![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat nou steun. Pure realiteit.
Tegen de tijd dat ik genoeg bier op heb om een zinniger gesprek met haar te beginnen dan 'Uhh, hehheh, ja, inderdaad!', ligt zij al lang zo'n stoere, langharige rocker te fappen
Ik heb hier geen camera ofzo. Maar 3 augustus zul je wel zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaha
Bewijs eens dat je een stoere rocker met lang haar bent?![]()
Samen kunnen we het wel aan. Met alle andere ChipsZak. rejects staan we sterk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat nou steun. Pure realiteit.
Tegen de tijd dat ik genoeg bier op heb om een zinniger gesprek met haar te beginnen dan 'Uhh, hehheh, ja, inderdaad!', ligt zij al lang zo'n stoere, langharige rocker te fappen
Laten we een ChipsZak. Reject Club oprichten!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen kunnen we het wel aan. Met alle andere ChipsZak. rejects staan we sterk.
Hoezo? wil je massaal chipszak. rejecten dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Laten we een ChipsZak. Reject Club oprichten!
Laten we niet zo voorbarig zijn. Eerst gereject worden. Daarna eens kijken over die Club. Wel een goed idee trouwens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, maar ChipsZak. is out of the league voor de meeste mensen. Dus we richten een clubje op voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo? wil je massaal chipszak. rejecten dan?wat onaardig zeg.
Pffftquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, maar ChipsZak. is out of the league voor de meeste mensen. Dus we richten een clubje op voor de meeste mensen.
Niks negatiefs over ChipsZak. natuurlijk. Voor zover dat al kan.
Dat zeg ik. Jij wordt niet gereject, maar jij reject onsquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pffft
Ik wil niet ge-reject worden.
Oohzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Jij wordt niet gereject, maar jij reject ons
Hou mij er buitenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat leek me nogal obvious.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Hhahaquote:
Dat kan dus heul niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:20 schreef outsidr het volgende:
Trouwens... ik heb niet eens lang haar... dus waarom jullie mij er steeds bij moeten trekken...
pas op met wat je zegtquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Had je wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:20 schreef outsidr het volgende:
Trouwens... ik heb niet eens lang haar... dus waarom jullie mij er steeds bij moeten trekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |