Hoort zo'n deur niet altijd van binnenuit geopend te kunnen worden ivm veiligheid?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef Dibble het volgende:
Op het werk, ik werk bij een bakkerij ( kanker groot enzo ) dat echt omin gaar mang.Voordat ik aan de machine werk dus moet ik eerst ff checke op de band in het vries gedeelte leeg is anders gaat alles in de war met de computer enso.Dus ik slot weghalen en naar binnen gaan, nou alles leek in orde enso dus ik wou weer weg daar aangezien het terig koud is ( en donker
) heb ik me scantag vergeten mee te nemen dus kon ik de deur nie opene
![]()
echt vertyft was dat.D'r hing nog een camera waar ik dan allerlei rare toeren voor ging uithalen ( handstandje was wel geil
) maar tevergeefs.
Toen heb ik maar besloten om me klein te maken en heb ik me in een hoekje gehurkt met een lege doos om m'n middel om enigzins warmte verlies tegen te gaanwas immers met tshirt enseau.
Gelukkig kwam mattie checke na 10 min dus werd ik gered.
Heb het nog steeds koud btw![]()
klacht: dit dusbijna dood
![]()
maar jullie treffen het dat ik nog steeds tip top top topics kan opnenen![]()
Na viswijfje ben je toch wel wat gewendquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef Slarioux het volgende:
Leer nederlands ofzo.
wat hij zegtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:
ik snap het niet, maar vind het wel jammer van dat "bijna"
Ik las haar eerste post op FOK! en sindsdien lees ik haar niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Na viswijfje ben je toch wel wat gewend![]()
Normaal wel ja maar die safe lock was kapot, morgen maar melding maken btwquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoort zo'n deur niet altijd van binnenuit geopend te kunnen worden ivm veiligheid?
Jouw nick verneukt mijn MyAT layoutquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Veel succes
Ik alleen als ik me echt verveelquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik las haar eerste post op FOK! en sindsdien lees ik haar niet meer.
Hij is met zo'n druk mechanisme, maargoed next time steek ik d'r wel een stokje voor al ik onzeker ben over de zaak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef LoggedIn het volgende:
je moet de deur van de vriezer gewoon open laten staan, doen wij ook..
Ik ga lache als er morgen bijv een uithangbord naar beneden tieft .. met de punt in zijn kop .. op slag doodquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
OH TS, JE LÉÉÉÉÉÉÉÉÉFT NOG !!!!111!!1! GODZIJDANK, IK DACHT DAT JE ZOU STERVEN DAAR !!!!!! TIEN MINUTEN IN DE VRIESKOU, T-I-E-N MINUTEN !!!!!11!!1 JE ZOU DÓÓD MOETEN ZIJN MAN, JE BENT EEN FUCKING WÓNDER !!!!11!!!1!
Dat wou je toch horen![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat zij zeggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |