Hij blijft lekker meerijden hoor. Dr is niks bewezen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Borreke het volgende:
Maar waarom halen ze hem nu eigenlijk pas eruit? Terwijl dit allang bekend was..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Kikker_kermit het volgende:
Kan hij nou nog wel de tour winnen ofniet?
heeft blijkbaar gelogen over zijn verblijfplaatsquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hij blijft lekker meerijden hoor. Dr is niks bewezen...
Heeft alleen niet verteld waar hij was, toen er controle was.
whoops, niet meer dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hij blijft lekker meerijden hoor. Dr is niks bewezen...
Heeft alleen niet verteld waar hij was, toen er controle was.
zijn eruit gestapt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef sjeppert het volgende:
rabo is nog niet zekr hoor
morgen staat de rest gewoon aan de start lijkt me
Hoe weet je dat? Op teletekst e.d staat nog niets...quote:
Boeiend, doet iedereen toch weleens?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef bersenka het volgende:
[..]
heeft blijkbaar gelogen over zijn verblijfplaats
Precies, opzouten met alles, iedereen achter de pc...........alleen waar moeten we dan over klagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:44 schreef Neleos het volgende:
Wat maakt het uit of Rabo erin blijft of Cofidis. Ze kunnen er beter mee stoppen. Met de hele tour, met het hele wielrennen.
Genoeg om over te klagen, ik heb het over het wielrennen. Baal hier serieus van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, opzouten met alles, iedereen achter de pc...........alleen waar moeten we dan over klagen![]()
Boehoeh huiliequote:Op donderdag 26 juli 2007 03:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Genoeg om over te klagen, ik heb het over het wielrennen. Baal hier serieus van.![]()
Ok, wist niet dat ik op een teer zieltje trapte.quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Genoeg om over te klagen, ik heb het over het wielrennen. Baal hier serieus van.![]()
Het is gewoon kut als je meeleeft met sporters en ze blijken de boel te bedotten. Of nieteens en ze worden toch genaaid. Hou je eigenlijk wel van sport geenaam?quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:57 schreef geenaam het volgende:
Mensen die net doen alsof de tour net zo belangrijk is als bier of seks...![]()
Ik voetbal zelf. Ik volg bijna alle sporten die er maar zijn, maar zulke dingen gebeuren. Niet moeilijk over doen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als je meeleeft met sporters en ze blijken de boel te bedotten. Of nieteens en ze worden toch genaaid. Hou je eigenlijk wel van sport geenaam?
Niet moeilijk over doen? De hele wielersport gaat kapot, niemand wil nog wielrenner worden als dit zo doorgaat, lijkt me een zeer slechte zaak.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf. Ik volg bijna alle sporten die er maar zijn, maar zulke dingen gebeuren. Niet moeilijk over doen..
Ach. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet moeilijk over doen? De hele wielersport gaat kapot, niemand wil nog wielrenner worden als dit zo doorgaat, lijkt me een zeer slechte zaak.
Met een beetje doping fietst zij ook zo de tour.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach. Er zijn ergere dingen in de wereld.
[afbeelding]
Nou kijk eens aan! Toch nog iets positiefs (quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Met een beetje doping fietst zij ook zo de tour.![]()
Een paar Fransmannen blijven zeker over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:43 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wat als er straks niemand meer over is om in Parijs over de streep te gaan?
is dit nou zo erg dan? ik zie dat ze nog iets van kleding aan heeft, ze heb nog geen dikke pens en nog geen vliegen aan haar reet. ze heeft nog mensen om haar heen, ze ligt ook nog niet te krepperen van de pijn en de honger dus zo erg is dat nou ook weer niet. ze heb zelfs krukken!quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach. Er zijn ergere dingen in de wereld.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |