24quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Chinees?? Hoe oud ben jij als ik vragen mag??
Amazing!! Kijk, FKA en ik zijn gewoon al oud. Dus wij horen best een en ander te weten enzo. Maar jij en Scottyquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef C21H23NO5 het volgende:
zal wel een heeeeeel dom antwoord zijn![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef C21H23NO5 het volgende:
zal wel een heeeeeel dom antwoord zijn![]()
yep, doe momenteel m'n co-schappen...wtf doe je dan tot 1:30 achter de comp? heb 2 weken vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Amazing!! Kijk, FKA en ik zijn gewoon al oud. Dus wij horen best een en ander te weten enzo. Maar jij en Scottyzijn nog zo jong en dan al zoveel weten. Ik verbaas me daar altijd over en heb daar echt veel respect voor.
Wat studeer je precies?? Medicijnen zeker??
dank u voor de bevestigingquote:
quote:
Oke, nog een onbehoorlijke vraag. Wat heb je met drugs?? Of is dat pure provocatie??quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
yep, doe momenteel m'n co-schappen...wtf doe je dan tot 1:30 achter de comp? heb 2 weken vakantie![]()
Face it dude!quote:
Hehe, heb helemaal niets met drugs, rook ook niet, drink wel eens een wijntje verder. Je zou het provoceren kunnen noemen idd, maar heb de naam eerste instantie gekozen vanwege de grote paradox van heroine: alles wat lekker is, is ongezond, maar dan extreem.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, nog een onbehoorlijke vraag. Wat heb je met drugs?? Of is dat pure provocatie??
Oke, thanks!! Dat geeft me een beter inzicht in de persoon Chinees.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Hehe, heb helemaal niets met drugs, rook ook niet, drink wel eens een wijntje verder. Je zou het provoceren kunnen noemen idd, maar heb de naam eerste instantie gekozen vanwege de grote paradox van heroine: alles wat lekker is, is ongezond, maar dan extreem.
Abso en ook nog lutely!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef erkel het volgende:
Ik weet niet wat Houtspeer nu aan het kloten is, maar het antwoord van Heroïne lijkt me gewoon goed.![]()
dan zit je kniebot niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, thanks!! Dat geeft me een beter inzicht in de persoon Chinees.
Weet je btw wat retropattelaire chondromalacie is??
Whehehehe .....
Die telt niet voor punten!
ai...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
hierissiedan en Chinees, dat klopt en dat heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |